mr ribvar logo

چرا پستام اکسپلور نمیره ؟

یکی از سوالات رایج اینستاگرامی که برای همه اتفاق می افته : چرا پستام اکسپلور نمیره و دلایلی که باعث این اتفاق می شوند رو در ادامه مطلب باهاش آشنا خواهید شد. الگوریتم اکسپلور اینستاگرام با توجه به عوامل مختلفی نظیر تعداد لایک‌ها، کامنت‌ها، بازدیدها، زمان‌بندی ارسال، محتوای پست و تعامل کاربران با آن‌ها، پست‌هایی را که شانس بیشتری برای جذب توجه کاربران دارند، به عنوان پست‌های پیشنهادی در اکسپلور نمایش می‌دهد.

بنابراین، اگر پست شما تعامل کافی از سمت کاربران دریافت نکرده باشد، احتمال ورود آن به اکسپلور کمتر است. علاوه بر این، نوع محتوای پست و ریلز شما نیز در تعیین اولویت ورود به اکسپلور نقش دارد. محتوای خلاقانه، جذاب و با ارزش بیشتری برای کاربران دارد و احتمال ورود آن به اکسپلور بیشتر است. به شما پیشنهاد میکنم برای رفع مشکلات اینستاگرام آنلاین موجود در بخش الگوریتم این مطلب رو همراه با ریوبار باشید.

همچنین، الگوریتم اینستاگرام به صورت مداوم به روزرسانی می‌شود و شاید در آینده تغییراتی در الگوریتم اکسپلور به وجود بیاید که ممکن است بر روی ورود پست‌های شما به این بخش تأثیر بگذارد. در کل، برای افزایش احتمال ورود پست شما به اکسپلور، می‌توانید از محتوای جذاب و خلاقانه استفاده کنید و با تعامل با دنبال کنندگان و کاربران دیگر، تعامل بیشتری را کسب کنید.

چرا پستام اکسپلور نمیره

دلایل اینکه چرا پستام اکسپلور نمیره

هرچند تعداد لایک‌ها یکی از عواملی است که الگوریتم اکسپلور اینستاگرام برای تعیین جایگاه پست‌ها در بخش اکسپلور به آن توجه می‌کند. با این حال، تعداد لایک‌ها فقط یکی از عوامل بوده و در تعیین جایگاه پست‌ها در بخش اکسپلور نقش مهمی دارد. الگوریتم در اینستاگرام بر اساس تعامل کاربران با پست‌ها، تعداد کامنت‌ها، بازدیدها، زمان‌بندی ارسال، محتوای پست و تعامل کاربران با آن‌ها، پست‌هایی را که شانس بیشتری برای جذب توجه کاربران دارند، به عنوان پست‌های پیشنهادی در اکسپلور نمایش می‌دهد.

بنابراین، بیشترین تأثیر بر جایگاه پست‌ها در بخش اکسپلور، واچ تایم ، تعامل کاربران با پست‌ها و نوع تعامل آن‌ها دارد. به عنوان مثال، اگر پست شما تعامل کاربران به شکل کامنت و اشتراک‌گذاری بیشتری داشته باشد، احتمال ورود آن به بخش اکسپلور بیشتر است.در کل، تعداد لایک‌ها تنها یکی از عواملی است که الگوریتم در تعیین جایگاه پست‌ها در بخش اکسپلور به آن توجه می‌کند و تعامل کاربران با پست‌ها نیز به عنوان یک عامل مهم در این فرآیند مطرح می‌شود.

“برای درک بهتر علت عدم رسیدن پست‌های شما به بخش اکسپلور اینستاگرام در سال 2023، می‌توانید به مقاله‌ ذیل درباره نحوه کار الگوریتم اینستاگرام در مراجعه کنید.”

 

“برای دستیابی به آموزش الگوریتم اینستاگرام و بهتر فهمیدن نحوه کار آن، می‌توانید به مقاله‌ای درباره راهنمایی و آموزش الگوریتم اینستاگرام مراجعه کنید. در این دسته بندی مطالب اختصاصی درباره نحوه کار کرد الگوریتم به زبان ساده توضیح داده شده در هر سطحی شما می تواند آنرا یاد بگیرید”

راه‌های مختلفی برای به اکسپلور رسیدن پست‌های اینستاگرام شما وجود دارد و الگوریتم موجود در اینستا هم بر اساس چندین عامل تعیین میکند که چه محتوایی وارد اکسپلور شوند. در ادامه پنج دلیل اصلی را برای اینکه محتواهای شما وارد اکسپلور نمیشوند و به عبارتی جواب سوال چرا پستام اکسپلور نمیره اشاره کرده ام:

۱. هدف مخاطب: اینستاگرام الگوریتم خود را بر اساس علاقه‌های کاربران تنظیم می‌کند. اگر پست شما با علاقه‌مندی‌های مخاطبان شما هم‌خوانی نداشته باشد، باعث می‌شود پست شما در اکسپلور نمایش داده نشود.

۲. محتوای تکراری: اگر پست‌های شما شبیه به پست‌هایی باشند که قبلا در اکسپلور نمایش داده شده‌اند، الگوریتم ممکن است به دلیل عدم درگیر مخاطب ها با محتوای شما ، پست شما را مستعد ماندن و نمایش در اکسپلور در نظر نگیرد.

۳. عدم استفاده از هشتگ‌های مناسب: استفاده از هشتگ‌های مناسب که با محتوای پست شما هم‌خوانی دارند، می‌تواند باعث بیشتر دیده شدن پست شما در بین کاربران شود و به افزایش شانس رسیدن به بخش اکسپلور کمک کند.

۴. کیفیت پایین عکس یا ویدئو: استفاده از تصاویر با کیفیت پایین یا ویدئوهایی با رزولوشن کم، یا ویدئوهایی که واترمارک پلترفرمهای دیگر را دارند ممکن است از روی پلتفرم صرف‌نظر شود و الگوریتم برای نمایش در بخش اکسپلور انتخاب نکند.

۵. محتوای نامناسب و غیر کاربردی برای مخاطب: استفاده از محتوای نامناسب و ناخوشایند مخصوصا محتواهایی که خلاف قوانین اینستاگرام باشند می‌تواند به حذف پست شما توسط اینستاگرام منجر شود و به شانس رسیدن به بخش اکسپلور را نداشته باشند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *