دوره آموزش ورود به اکسپلور اینستاگرام

تصویر شاخص

دوره ورود به اکسپلور برای ورود به اکسپلور تمامی نکات رو ریز به ریز در این دوره همراهتون هستم و اموزشها رو در گروه قرار دادم با کمترین زمان ممکن یعنی در حد 5 ساعت 40 دقیقه آموزش روش های قطعی هست. دوره در محیط برنامه اسپات پلیر همراه با پشتیبانی در گروه تلگرامی که بسادگی در هر شرایطی بتونید به آموزش و حتی بروزرسانی های مورد نیاز دسترسی پیدا کنید.

آموش های ورود به اکسپلور اینستاگرام در اسپات پلیر و تلگرام برای همه گوشی ها در دسترس هستند از جمله برای گوشی آیفون ، آندروید ، نسخه وب و ویندوز . برنامه رو براحتی از سایت دانلود کرده و بعد از تهیه دوره لایسنس اتوماتیک کپی شده و در بخش کاربری شما ویدئو ها قابلیت پخش رو پیدا میکنند. همینطور ارائه تمرین و انجام مراحل در گروه پشتیبانی هم کنارتون هستم در زمان کم انشالله بهترین نتایج رو بدست بیارید.

پکیج آموزش اینستاگرام مستر ریبوار را با هدف آموزش روشهای جذب فالوور اینستاگرامی البته بصوت ارگانیک و افزایش تعامل با مخاطبان به کمک ارسال سیگنال درست در اینستا برای کسب و کارهای آنلاین و حتی حساب‌های شخصی طراحی کرده ام. در این دوره آموزشی، ابتدا با اکسپلور اینستاگرام آشنا خواهید شد و نحوه استفاده از آن برای جذب فالوور و افزایش تعامل با مخاطبان هم آشنا می‌شوید.

سپس به بررسی روشهای مختلف رشد پیج اینستاگرام و تکنیک های استفاده مستر ریبوار پرداخته میشود. در ادامه روش تحقیق و استراتژی محتوا و سبک اصول طراحی محتوای جذاب برای مخاطبان مورد بررسی قرار میگیرد. همچنین راه‌های آموزش ورود به اکسپلور و افزایش میزان فالور فعال نیز در این دوره آموزشی پوشش داده می‌شوند.

در انتها روش و تکنیک مورد استفاده خودم برای تعامل با مخاطبان و راه‌هایی برای پاسخ به نظرات بررسی می‌شود. با گذراندن این دوره آموزشی، شما قادر خواهید بود بهترین راه‌ها و روش‌ها برای جذب فالوور و افزایش تعامل با مخاطبان خود را در اینستاگرام پیدا کنید و به عملکرد بهتری در این شبکه اجتماعی دست پیدا کنید .

 بعد از گذشت چندین سال در سوشیال مدیا مخصوصا اینستاگرام تنها 4 مرحله ساده رو بعنوان مهمترین روش های وارد شدن به اکسپلور می  دونم که در ادامه به این 4 مورد اشاره کردم. تمامی نتایجی که در این برهه بدست آوردم رو در قالب دوره ای حرفه ای و  اختصاصی بنام آموزش ریلز نورد مستر ریبوار با ۷ فصل آموزشی پیاده سازی کردم. البته با نتایج عالی اکسپلوری شدن و بازدید میلیونی هم در پیج خودم هم برای دوستانی که بهشون در این زمینه کمک کردم که در ادامه برخی از این نتایج و از زبان خودشون خواهید شنید .

 

چگونه در اکسپلور اینستاگرام دیده شویم؟

 

چگونه در اکسپلور اینستاگرام دیده شویم؟  تمامی تجربه چند ساله م رو رو پیج خودم و کسایی که چند سال مدیر دیجیتال مارکتینگ و مربی اینستاگرام شون هستم پیاده سازی کردم. نتایج خارق العاده بود از جذب چندین هزار فالور با تکنیک های پکیج ریلزنورد حاصل شد.

به شخصه با انجام درست آموزش های ریلزنورد جذب بالا رو به تبلیغ ترجیح دادم و از تصویر هم دارید می بیند و راه ورود به اکسپلور منجر به جذب 75 هزار فالوئر در بازه زمانی 2 ماه فقط با ارسال چند محتوای از قبل انتخاب شده است. تمامی انفالو های تبلیغات رو هم در نظر بگیری که با اجرای مسابقات معمولا انجام میشن در قیاس با آنفالوی دوره ریلز نورد در حد نیم درصد هم نیست. معمولا مردم برای کسب جوایز پیجی رو فالو کرده و بعد از اینکه صاحبین جوائز مشخص میشن آنفالوی های  بالایی رو تجربه میکنن. در حالی که محتوای های درست در استوری و ریلز این مورد رو به کمترین حد ممکن در ریلزنورد در آورده است.

حتی باز هم ماه گذشته با اجرای چرخه محتوایی جدید تونستم 9 هزار فالور جدید رو به پیجم بیارم چیزی در حدود 24 محتوا شامل ریلز و پست تک عکس یا اسلایدی در دو چرخه یا لووپ محتوایی طبق متدی که در دوره هست اجرا کردم. در تصویر هم بازه زمانی و مقدار جذب کلی 11163 فالور و نهایت آنفالو 1831 و جذب خالص 9332 فالور رو گذاشتم.

جذب فالوور واقعی رایگان : مطمئن هستم برای جذب فالور سراغ تبلیغات رفتین و قیمت های این حیطه رو باهاش کاملا آشنایی دارید مگه نه ؟ در کمترین حالت ممکن با انتخاب تبلیغ گسترده و یکبار اجرای 200 هزار بازدید در پیج های مختلف و قرار دادن بنر تبلیغی شما بعنوان ابزار جذب مخاطب باید هزینه هایی بالای 10 الی 50 میلیون تومان رو انجام بدین درسته ؟

نهایتا چقدر جذب فالوور رو تجربه کردین ؟ در خوشبینانه ترین حالت شاید برای پیج های نوپا 500 الی 1000 و یا با پیج های خیلی سطح بالا بتونید 5 هزار جذب کنید اونم با این مقدار هزینه عجیب غریب. با مبالغ بالاتر هم مثلا بالای 100 م ت چند هزار فالور رو تجربه خواهید کرد که بستگی به نوع بنر شما ، پیج های تبلیغ دهنده ، زمان تبلیغ ، نوع تبلیغ و ….. هزاران فاکتور دیگر دارد.

عکس شرایط فعلی پیج آموزش اینستاگرام خودم رو هم براتون گذاشتم که با همین تکنیک های دوره اکسپلور 76500 فالور به جمعمون اومدن. شما هم میتونی رو تصویر انگشت بذاری شرایط پیجم رو بررسی  کنی و دوستانی که در دوره شرکت کردن نظراتشون رو ببینید و تغییراتی که داشتند.

ورود به اکسپلور اینستاگرام
دوره آموزش ورود به اکسپلور اینستاگرام ریلز نورد

سرفصل های آموزش ورود به اکسپلور اینستاگرام

فصل اول

 مقدمه

صفر تا 100 راه اندازی اولیه

 ارسال سیگنال

 الگوریتم ریلز

فصل دوم

 موضوع وایرال ریلز

 نحوه انتخاب موضوع ریلز

روش های تحقیق محتوا ریلز

فصل سوم

نحوه ساخت ریلز

 آموزش انتخاب تاپیک 

 عنوان و کاور اکسپلوری

 تکنیک اکسپلوری

فصل چهارم

چارت اختصاصی ریلزنورد بررسی عملکرد

فصل پنجم

نحوه ساخت ریلز

 تکنیک ویدئو مرحله ای

فصل ششم

چرخه ریلز نورد

تکنیک اختصاصی نوتیفیکیشن

تکنیک اختصاصی استوری 

تکنیک افزایش فالور فعال

فصل هفتم

تکنیک چهار مرحله ای ریلزها

 reels loop چرخه ریلزنورد

چارت بررسی محتوای ارسال شده

اکسپلور اینستاگرام چگونه محتوا را انتخاب می کند؟

همانطور که می دانید اکسپلور برای کشف چیزهای جدید طراحی شده است. این بخش شامل پیشنهاداتی است که پست‌ها و ویدیوهایی هستند که ما برای شما از حساب‌هایی که هنوز دنبال نمی‌کنید پیدا کرده‌ایم.

اولین کاری که انجام می‌دهیم تعریف کردن مجموعه پست‌هایی است که باید رتبه بندی کنیم. برای اینکه بفهمیم کدام پست‌ها و ویدیوهای شما ممکن است جالب باشند، به فعالیت‌های گذشته شما مانند پست‌هایی که در گذشته دوست داشته‌اید، ذخیره کرده‌اید، به اشتراک گذاشته‌اید و نظر داده‌اید، نگاه می‌کنیم.

پس از اینکه گروهی از پست‌ها و ویدیوهایی را که ممکن است برای شما جالب باشند، پیدا کردیم، آنها را به ترتیب علاقه‌مندی شما مرتب می‌کنیم، درست مانند نحوه رتبه بندی Feed و Stories. بهترین راه برای حدس زدن اینکه شما به چیزی علاقه دارید این است که بدانید چقدر احتمال دارد با پست کاری انجام دهید.

مهم‌ترین اقداماتی که ما در Explore پیش‌بینی می‌کنیم، شامل لایک، ذخیره و اشتراک‌گذاری است. مهم‌ترین سیگنال‌هایی که ما به آنها نگاه می‌کنیم، بدون ترتیب خاص مهمی، عبارتند از:

اطلاعات مربوط به پست: در اینجا ما به این می‌پردازیم که پست چقدر محبوب به نظر می‌رسد. اینها سیگنال‌هایی مانند تعداد و سرعتی هستند که دیگران پست را دوست دارند، نظر می‌دهند، به اشتراک می‌گذارند و ذخیره می‌کنند. این سیگنال‌ها در Explore بیشتر از Feed یا Stories اهمیت دارند.

فعالیت شما در Explore: اینها سیگنال‌هایی مانند پست‌هایی هستند که شما دوست داشته‌اید، ذخیره کرده‌اید، به اشتراک گذاشته‌اید یا نظر داده‌اید و نحوه تعامل شما با پست‌های Explore در گذشته است. اگر با نوع خاصی از پست تعامل داشته باشید، سعی می‌کنیم محتوای بیشتری مشابه پست اصلی که با آن تعامل داشته‌اید، به شما نشان دهیم. سابقه تعامل شما با شخصی که پست کرده است: احتمالاً پست توسط شخصی که قبلاً هرگز نشنیده‌اید، به اشتراک گذاشته شده است.

اما اگر با آنها تعامل داشته‌اید، به ما این حس را می‌دهد که ممکن است به آنچه آنها به اشتراک گذاشته‌اند علاقه‌مند باشید. اطلاعات مربوط به شخص که پست کرده است: اینها سیگنال‌هایی مانند تعداد دفعاتی هستند که افراد در چند هفته گذشته با آن شخص تعامل دارند تا محتوای جذابی را از طیف وسیعی از افراد پیدا کنند.

رضایت از دوره پکیج ریلز نورد

قطعا دیدن نتیجه از یک دوره آموزش اینستاگرامی برای تهیه اون دوره مهمه و من هم دوست داشتم سنگ محکم نتیجه بچه هایی باشه که در این دوره شرکت کردن. بهتون پیشنهاد می کنم به نتایجی که گرفته شده با دقت گوش بدین. بعد از اینکه تصمیم به تهیه دوره گرفتید کافیه از سایت خرید دوره رو بزنید و در مرحله آخر برنامه اسپات پلیر رو روی گوشی تون نصب کنید. بخش ثبت دوره جدید رو بزنید و لایسنسی که در مرحله اخر خرید تهیه کردین رو وارد کنید. برای دریافت پشتیبانی هم کافیه از گروه پشتیبانی عمومی استفاده کنید و با آیدی تلگرامم در ارتباط باشید.

چطور اکسپلور اینستاگرام را فعال کنیم؟

 

برای فعال کردن اکسپلور اینستاگرام باید اطمینان حاصل کنید که پیج شما به صورت عمومی برای همه قابل مشاهده باشد و باید حالت پروفایل خصوصی را غیرفعال کنید. پس از اینکار برای جذب فالور و بازدیدکنندگان می توانید در محتواهای خود بین هشتگها که زیر مجموعه بزرگی از اکسپلور هستند موارد پرطرفدار و مرتبط با موضوعات خود استفاده کنید.

البته چون اولویت نمایش در این بخش با گرفتن بازخورد بهتر از مخاطبین است بهتر است محتوایی با کیفیت و جذاب در پستها و ریلز خود ارائه دهید. برای مثال می توانید از تصاویر و وویدئو با کیفیت و محتوای جذاب و کاربردی، ویدئوهای آموزشی و چالشی و ریل های ترند استفاده کنید.

در نهایت، باید به یاد داشته باشید که اکسپلور به صورت خودکار و بر اساس الگوریتمهای خاص خود، پست و ریل هایی را که بیشترین تعامل ( همه اینتراکشن ها + زمان ) و بازدید را دارند به کاربران نمایش میدهد. بنابراین، برای جذب بیشترین تعداد فالوورها و بازدیدکنندگان، باید در ارائه محتوای با کیفیت و جذاب بهترین تلاش خود را بکنید.

 

نحوه ورود پست به اکسپلور اینستاگرام چطور است ؟

 

به زبان صادقانه و ساده بخوام بگم ، محتوا + کانسیستنسی consistency یعنی همیشه محتوا بساز و همیشه در  اینستا حضور پیدا کن با محتوای فعال و بدرد بخور. اما اگر می پرسی نحوه ورود پست به اکسپلور اینستاگرام چطوریه ؟ بطور کلی چند دلیل اصلی وجود داره که در ادامه بهشون اشاره کردم و تو همین دوره هم بهتر و با دقت بالا یاد مبگبرید.

1.گرافیک خوب و کاور عالی برای چند ثانیه ابتدایی محتوا

2.میزان درگیری اتفاق افتاده تو محتوا از طرف مخاطبین دورنن پیجی و سایر بخشهای اینستا

3. میزان دفعاتی که مخاطب به پیج شما سر میزند.

4. میزان زمانی کاربر از ابتدای ویدئو تا انتهای ویدئو برای محتوای شما زمان می گذارد.

بعد اینکه اکانتتون رو ساختید با زمان گذاشتن رو ویدئو های مختلف در این بخش و نشون دادن واکنش های متفاوت به اون ویدئو مثل لایک ، کامنت ، شیر و سیو + زمان متوجه میشید تو اکسپلور محتواهای مشابه همون  ها رو به شما نمایش خواهد داد.

 

مزایای رفتن به اکسپلور اینستاگرام

 

کمترین تاثیر رفتن به اکسپلور اینستاگرام یعنی ایجاد بازدید های میلیونی به همراه جذب فالور رایگان و ارگانیک برای پیج کسبوکار شما بصورت روزانه است. اما اگر میزان بازدید کمی دارید این دوره ره به شما پیشنهاد میکنیم تا در زمان کم با تکنیک های خاص ریلزنورد ترافیک رو مجدد به پیجتون بیارید. دیگر مزایا را در ادامه برای شما نوشته ام.

1.ترافیک بالا همراه با درگیری زیاد در بخش کامنت ها با مخاطبین جدید.

2.رشد ارگانیک و بدون هزینه با محتواسازی و تکنیک های دوره.

3.افزایش میزان درخواست برای تهیه محصول یا خدمات شما و فروش بیشتر محصولات.

4.برندسازی و شهرت درست تجارت و کسبوکار شما بین میلیون ها کاربر ایرانی و خارجی در زمان کم.

 نکات مهم برای ورود قطعی به اکسپلور اینستاگرام

1-شناخت بهتر از پرسونای مخاطب : سعی کنید قبل اینکه ورودی بالا را در اینستا تجربه کنید به افراد هدفمند و درستی نمایش داده شوید تا هزینه زمان شما سوخن نشود. از خود بپرسید مشتری محصولات و مخاطبی که آموزش های من را لازم دارد کیست ؟ این مخاطب ها به چی چیز های علاقمند هستند ؟ دغدغه بیشتر این مخاطبین چیست ؟ آنها تمایل دارند بیشتر چه افرادی را فال کنند. با جواب به این سوالات و یادگیری روش درست این موضوع در دوره اکسپلور یعنی ریلزنورد می توانید ترافیک درست و پرفروشی را برای کسبوکار خود فراهم کنید.

2-پیدا کردن کلمات جستجو شده کاربران در اکسپلور برای بهینه سازی محتوا ها و ایجاد ترافیک بهتر. تمامی این کلمات که در اینستاگرام هستند نقش کلیدی برای ترافیک سازی را دارند که در بخش تحقیق محتوایی همین دوره آنرا فرا خواهید گرفت

3-استفاده صحیح از تاپیک ها و هشتگها برای شناخت رسته و دسته بندی شما در اینستا توسط هوش مصنوعی که در این دوره تکنیک ساده شناخت مسیر پیج شما آورده شده است. روش ورود درست به دسته بندی ها با کمک الگوریتم خوشه بندی نیز را یاد خواهید گرفت.

4-افزایش میزان فالور فعال و تعامل بالا : که در این دوره روش ساده ای را آموزش داده م در کمترین زمان میتوانید هم تمعامل اصولی بدون بلاک شدن و هم افزایش بیشترین میزان مخاطب در تمامی ساعت ها را فراهم کنید.

رشد پیج برای ورود به اکسپلور اینستاگرام

  1. 1- ساختار پیج و الگوریتم ریلز : قطعا در ساختار و ویترین سازی پیج باید نهایت دقت رو داشته باشید و دو رنگ سازمانی برای کل پیجتون بر حسب حوزه ای که دارید فعالیت میکنید انتخاب کنید. انتخاب رنگ درست در برند سازی و بیاد ماندن در ذهن مخاطب نقش پر رنگی را به عهده خواهد گرفت. ساخت یک ویترین شیک با کاور درست هم زمان ماندگاری در پیج شما را افزایش می دهد هم باعث افزایش افزایش اکپسلور نیز خواهد شد. در این دوره کاملا ریز بینانه نکات مربوط به آموزش الگوریم ریلز نیز قرار داده شده تا براحتی متوجه بشوید چرا یک ریل و یا ریلز در اینستاگرام وایرال می شوند و بازدید های میلیونی را خواهند گرفت.
  2. 2- قیف محتوایی که بخش بزرگ ترافیک سازی رو در اینستاگرام به عهده میگیرن بدون نیاز به تبلیغات هم هست. در این بخش باید با انتخاب درست موضوع و تاپیک صحیح وایرال شدنی بخ بزگی از ترافیک سازی رو از اکسپلو با ریلز بدست بیارید که در دروه 5 روش انتخاب صحیح موضوع ریلز قرار داده شده. البته روش های تاپیک زنی هم در دوره قرار داده شده که با خیال راحت از روی جدول محتوایی به روش اصولی به تاپها رفته و موضوعیت پیج رو برای الگوریتم اینستاگرام نیز نشان خواهید داد.
  3. 3- ورود به اکسپلور اینستاگرام با چهار تکنیک کاملا اختصصاصی ریلز نورد : 1.تکنیک افزایش بازدید ، 2. تکنیک اختصاصی ، 3. روش اختصاصی افزایش فالور فعال و 4. تکنیک چهار مرحله ای و چرخه ریلز نورد رو طراحی و از تمامی این نکات خودم استفاده و بارها بازدید های بالا رو تجربه کردم.
  4. 4- استوری مارکتینگ و فروش : شاید کمی درک این موضوع برای اولین بار سخت باشد اما اولین و مهمترین بخش در اینستاگرام برای ورود به اکسپلور بالا رو در استوری سازی می بینم. چرا که درگیری با مخاطبین یک پیج رو بشدت افزایش داده و به الگوریتم اینستاگرام سیگنال پرقدرت ارسال کرده و نهایتا اگر حتی تازه شروع به ساخت پیج کرده باشید در ورد به اکسپلور اینستاگرام را برای شما باز خواهد کرد و اگر هم در اکسپلور بسر می برید وردی های بارونکردنی در انتظار شما خواهد بود

 

برای ورود به اکسپلور این 4 مورد در دوره ریلز نورد آموزش داده شده که حتما باید در پیج شما رعایت شوند تا به اکسپلور وارد شده و ورودی بالایی را تجربه کنید.

1. یک ساختار عالی از نظر رنگ و ویتیرینی درجه یک از محتواها و یک قیف محتوایی ترافیک ساز در ریلز

2. ارسال سیگنال درست به الگوریتم اینستاگرام در بخش های مختلف بصورت پراکنده.

3. اجرای تکنیک های مناسب برای کمتر زمان گذاشتن در اینستا و در عوض گرفتن آمار بالا و میلیوین در اینستاگرام با استوری ، ریلز و پست

4.  استوری مارکتینگ صحیح و فروش بالا : ارسال سیگنال های درست به الگوریتم اینستا در استوری و طراحی قیف فروش در استوری که منجر به فروش روزانه خواهد شد.

فصل اول : الگوریتم ریلز

فصل دوم : موضوع وایرال ریلز ، نحوه انتخاب موضوع ریلز

فصل سوم : نحوه ساخت ریلز ، آموزش انتخاب تاپیک ، آموزش هشتگ گذاری ریلز

فصل چهارم : چارت اختصاصی ریلزنورد بررسی عملکرد

فصل پنجم : نحوه ساخت ریلز و تکنیک ویدئو مرحله ای

فصل ششم : چرخه ریلز نورد ، تکنیک اختصاصی نوتیفیکیشن ، تکنیک اختصاصی استوری ، تکنیک افزایش فالور فعال

فصل هفتم : تکنیک چهار مرحله ای ریلزها ، reels loop چرخه ریلزنورد

دیدگاهتان را با ما درمیان بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
امتیاز کلی : 0.0
پیشنهاد شده توسط : 0 کاربر
بر اساس 0 دیدگاه
0
0
0
0
0

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره آموزش ورود به اکسپلور اینستاگرام”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مبلغ سرمایه گذاری

50.000.000 ریال

فصل اول : الگوریتم ریلزو نحوه رتبه بندی ریلز

فصل دوم : موضوع وایرال ریلز ، نحوه انتخاب موضوع ریلز

فصل سوم : نحوه ساخت ریلز ، آموزش انتخاب تاپیکها

فصل چهارم : چارت اختصاصی ریلزنورد بررسی عملکرد

فصل پنجم : نحوه ساخت ریلز و تکنیک ویدئو مرحله ای

فصل ششم : چرخه ریلز نورد ، تکنیک اختصاصی نوتیفیکیشن ، تکنیک اختصاصی استوری ، تکنیک افزایش فالور فعال

فصل هفتم : تکنیک چهار مرحله ای ریلزها ، reels loop چرخه ریلزنورد

قیمت ذکر شده یک چهارم مبالغی هست که تا الان در هر دوره ای شرکت کردی و بدون پشتیبانی بوده درصورت نیاز به پشتیبانی خصوصی 30 روزه با مبلغ 2 میلیون تومان به دایرکت اینستاگرام پیام بفرستید و هماهنگ بفرمایید.

تعداد
امتیازی ثبت نشده است
سطح آموزش پیشرفته
مبلغ سرمایه گذاری

50.000.000 ریال

تعداد