مشکل جدید اینستاگرام بعد از بروزرسانی جدید 2023

 با راهکار های ساده همیشه برای خودم و کسایی که بهشون کمک کردم این روش هم برای رفع مشکلات اینستاگرام آنلاین کمک حالشون بوده مخصوصا با راهکار های ساده ای که دادم. یکی از فالور های پیجم راجع به مشکل جدید اینستاگرام بعد از بروزرسانی جدید 2023 برام پیام فرستاد : “درود وقتتون بخیر من از وقتی حدود یک ماه پیش اینستا آپدیت کردم اکثرا اکانت هام نشانه اشتراک گذاری ازشون حذف شده لطفا راهنمایی کنید”.

برای رفع این مشکل که طبیعی هم هست معمولا بعد از بروزرسانی ها در بخش الگوریتم یا ظاهر اپلیکیشن و بخش های مختلف که در بخش آموزش الگوریتم اینستاگرام هم همیشه به اونها اشاره میکنم معمولا این اتفاق پیش میاد. در ادامه راه حل موجود رو براتون می نویسم.

  • حذف کش اپلیکیشن اینستاگرام و تست کنید ببینید مشکل رفع میشه ؟
  • اگر مشکل حل نشد بخش ستینگ و اشتراک گذاری رو چک کنید.
  • بازم مشکل حل نشد کلید دیتا و کلیر کش رو بزنید.
  • وارد اکانتتون بشد و مجدد چک کنید.
  • درصورت طی شدن مراحل بالا می تونید اپلیکیشن رو حذف کنید.
  • با مرورگر وارد اکانتتون بشید و چک کنید.
  • اگر علامت اشتراک گذار رو می بینید یعنی مشکل از تعدد لوگین در پیج رو دارید.
  • بخش لوگین اکتیویتی رو بررسی کنید و غیر از اکانت خودتون بقیه رو ریمو کنید.
  • بخش تراست دیوایس رو بررسی کنید و اکانتهای دیگه رو حذف کنید.

بطور کلی برخی از محدودیت ها در اینستاگرام بی سرو صدا رو ی اکانت شما اعمال میشه و ممکنه دلیایل متفاوتی داشته باشه اما غالب اونها به دلیل استفاده رباتیک از اینتراکشن های متفاوت در پیج شما نسبت به سایر پیج ها بحساب میان.  و برای دریافت بروزترین اطلاع رسانی ار بخش اکانت سنتر اینستاگرام به برگه درباره اکانت سنتر اینستاگرام مراجعه کنید.

برای اینکه بدونید الگوریتمهای اینستاگرام در 2023 چه تغییراتی داشتند و برای رشد صفحه خود اقدام مثبتی انجام داده باشید تا سریعتر فالور بگیرید این مطلب را پیشنهاد میکنم بخوانید الگوریتم اینستاگرام برای افزایش فالوور در سال 2023 در ادامه روشهای موص این موضوع را بهتر خواهید شناخت.

آیا مشکل جدید اینستاگرام بعد از بروزرسانی برای همه کاربران وجود دارد؟

ممکن است بعضی از مشکلات بروزرسانی اینستاگرام برای همه کاربران وجود داشته باشد، اما بعضی از مشکلات نیز ممکن است فقط برای برخی از کاربران یا در برخی مناطق و کشورها رخ دهد. این وابسته به نوع مشکل و مشخصات دستگاه و شبکه اینترنت کاربران است.

در برخی موارد مشکل جدید اینستاگرام بعد از بروزرسانی جدید ممکن است توسط خود اینستاگرام برطرف شوند، اما برخی از مشکلات ممکن است نیاز به اقدامات شما داشته باشد. در هر صورت، بهتر است شما در صورت بروز مشکلات، به ستینگ اپلیکیشن مراجعه کنید و ببینید کش اپلیکیشن بیش از اندازه شده است ؟

برای رفع مشکل جدید اینستاگرام بعد از بروزرسانی

چگونه با پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیرم؟

شما می‌توانید با پشتیبانی اینستاگرام به چند روش مختلف تماس بگیرید:

1. از طریق بخش راهنمایی در اپلیکیشن اینستاگرام: در بخش پروفایل خود در اینستاگرام، روی گزینه “تنظیمات” (Settings) کلیک کنید و سپس به بخش “راهنمایی” (Help) بروید. در این بخش، شما می‌توانید به سوالات متداول پاسخ دهید یا برای ارسال تیکت با پشتیبانی ارتباط داشته باشید .

2. از طریق فرم تماس با پشتیبانی: شما می‌توانید از طریق فرم تماس با پشتیبانی اینستاگرام در وب‌سایت رسمی آن، با پشتیبانی تماس بگیرید. برای این کار، به آدرس https://help.instagram.com/contact/606967319425038 مراجعه کنید و فرم تماس را تکمیل کنید.

3. از طریق شبکه‌های اجتماعی: شما می‌توانید از طریق صفحه رسمی اینستاگرام در شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر، فیسبوک و… با پشتیبانی تماس بگیرید و مشکلات خود را با آنها در میان بگذارید.

در هر صورت، بهتر است قبل از تماس با پشتیبانی، سوالات متداول و راهنمایی‌های مربوط به مشکل خود را در بخش راهنمایی اینستاگرام بررسی کنید، زیرا ممکن است پاسخ سوال شما در آنجا موجود باشد.

 

مشکل جدید اینستاگرام بعد از بروزرسانی

برای اینکه بدونید چرا پستها و محتوای شما اکسپلور نمی روند این مطلب را بخوانید : چرا پستم اکسپلور نمیره در ادامه این مطلب با دلیایل موجود آشنا می شوید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *