mr ribvar logo

چرا پست های من اکسپلور اینستاگرام نمی رود ؟

دلایل اصلی نرفتن پست و ریلز به اکسپلور اینستاگرام رو در ادامه واستون نوشتم حتما با دقت بخونید. در انتهای همین مطلب هم یک برنامه 1 ماهه هم برای ورود مجدد به اکسپلور رو اجرا کنید. البته این نکته رو یاد آور میشم علت نرفتن پست ها به اکسپلور اینستاگرام فقط اجرای تنظیمات اکسپلور ، استمرار در انتشار محتوا نیست. هر ازگاهی به دلیل قدمت اکانت و یا از مسیر الگوریتم اینستاگرام خارج شدن و در نهایت محدودیت پیج هم می تواند علت این امر باشد.

چرا به اکسپلور اینستاگرام نمیرم؟ 

دلایلی که در ادامه نوشتم عوامل اصلی این موضوع هستند و ارتباطی به محدودیت هایی که اکانت شما و یا تخلفات اینستاگرامی شما ندارند. محدودیت ها و تخلفات اینستاگرامی مقوله مجزا ای این بحث بوده و باید بررسی بشه ممکنه هیچ ارتباطی به اکسپلور رفتن پست شما نداشته باشند. پس نگران نباشید و با دقت موارد رو بررسی کنید و ببینید اکانت شما دچار کدوم مشکلات اینستاگرام شده است.

  1. پروفایل ویزیت پایین : تعداد ویدئو ها و یا تصاویری که منتشر میکنید کم شده نسبت به قبل و طبیعتا تعداد افراد کمتری شانس دسدن محتوای شما رو در بخش های مختلف اینستا دارند. معمولا نداشتن یک تقویم محتوایی منجر به ایجاد این حالت می شود و یا یکی از محتوا های شما وارد اکسپلور شده و بعدش دیگه تولید محتوا نداشتید.
  2. پایین بودن نرخ تعامل پیج : میزان تعامل شما با مخاطبین خودتون بشدت افت کرده است. این موضوع معمولا مهمترین دلیل مهم ترین دلایل نرفتن پست به اکسپلور اینستاگرام شماست شاید باور نکنید. بعد از جذب چند مخاطب از اکسپلور یا سایر بخش های اینستا طبیعتا نبود هیچ نوع اینتراکشن از جانب مخاطبین خود شما منجر به ارسال سیگنال منفی به الگوریتم اینستاگرام شده و در نهایت پست های جدید شانس ورود به اکسپلور کمی خواهند داشت.
  3. عدم تداوم در تولید محتوا : یکنواختی در روش ساخت محتوای ویدئویی و یا عکس شما در نهایت عدم واکنش مخاطبین رو دربر خواهد داشت. این اتفاق متاسفانه در اکسپلور رایج هست و مخاطبین در اکسپلور دنبال ایده های محتوایی متفاوت و سرگرم کننده هستد.
  4. استفاده نادرست از کلمات کلیدی و هشتگ ها : هر دو مورد رو اگر اشتباها یا عمدا در کپشن استفاده کنید نتیجه عکس میده. یعنی استفاده کردن از کلمات غیر مرتبط با حوزه فعالیت شما و یا هشتگهای بی ربط در محتواهای شما منجر به خروج از مسیر اصلی پیجتون شده و ممکنه ورودی از اکسپلور نداشته باشید. به عبارتی احتمالا از اکسپلور خارج می شوید چون محتوا های شما در حال نمایش به افراد اشتباه هستند.
  5. عدم شناسایی موضوع پیج : موارد 1 تا 5 اگر همراه با ارسال سیگنال صحیح در بخش های مختلف انجام نشوند منجر به عدم شناسایی موضوع اکانت شما توسط اینستاگرام خواهد شد. علاوه بر این استفاده کردن از کلمات کلیدی نادرست و غیر مرتبط با شغل و حوزه فعالیت شما در بخش های نیم و بیوگرافی و کپشن و  حتی تعامل یا محتواهای غیر مرتبط با شما منجر به همین امر خواهد شد.
  6. عدم استفاده از کاور اکسپلوری : یکی از دلایل عمده ای که 90 درصد موارد شاهدش بودم همین بوده دقیقا محتوای شما وارد اکسپلور درست شده اما چون کاور ناصحیحی استفاده کردین کسی در اکسپلورش به محتوای شما واکنشی نشون نداده بنابراین طبق الگوریتم بازدید کمتری هم نسیب محتوای شما خواهد شد.
  7. تولید محتوای بی مغز و نامرتبط : محتوای مغز دار یعنی محتوایی که از سر فکر درباره اون تحقیق کردین و از روش های تحقیق محتوا مثل پکیج آموزش ورود به اکسپلور همه نیاز های مخاطبین هدف خودتون رو شناسایی کردین. اگر محتوایی بدون برنامه دارید و با حوزه شما مرتبط نیست این یکی از رایج ترین دلایل بازدی نخوردن پست ها در اکسپلور اینستاگرام هست. برای دیدن این پکیج حرفه ای که بیش از 500 نفر رو به چند ده کایی رسونده اون هم کمتر از یک ماه از لینک پایین وارد بشید.
  8. تخلفات اینستاگرامی : بخش اکانت استاتوس رو ببینید کدوم تخلف برای شما ثبت شده است. اگر مورد removed content و whtat can not be recommended رو دارید یکی از دلایل عمده همین مشکل هستند.
  9. امنیت اینستاگرام : اگر بخش تنظیمات اینستاگرام رو باز کنید و به قسمت پیام ها نگاه بندازید گزینه ای به نام کنترل پیام ها رو خواهید دید.  با ورود به این بخش گزینه سوم رو باز کنید و اگر گزینه اول رو انتخاب کرده باشید هر فردی می تواند شما در در گروه های چت اینستاگرامی دعوت کرده و براحتی منجر به فلگ شدن اکانت شما از جانب اینستا شوند. این افراد با وارد کردن شما در گرو ها و تبدیل اکانت شما به ادمین گروه و پر کردن گروه با عکس ها و ویدئو های خلاف قوانین اینستا و خروجشون از این گروه بصورت دسته جمعی شما رو گزارش شده و متاسفانه یکی از تنبیهات مخفی اینستا شامل حال شما خواهد شد که عواقب نرفتن به اکسپلور یکی از این تنبیهات است.

پک آموزش ورود به اکسپلور اینستاگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *