mr ribvar logo

علت بازدید نخوردن پست اینستاگرام

ویو خوردن پست ها در اینستاگرام به چندین عمل بستگی دارند که در ادامه به این عوامل اشاره میکنیم بهتون پیشناد میکنم مقاله رو با دقت بخونید. اگر این عوامل در اکانت شما رعایت نشده باشند بازدید خوبی رو از اکسپلور تجربه نمی کنید. از زاویه دید من ریبوار بعد چند سال حضور در این شبکه اجتماعی و رسوندن لااقل صد ها پیج اینستاگرامی به چند صد کایی ، یکی از رایج ترین دلیل های این موضوع محتوای کپی و یا تکراری هست که از اینترنت بر میدارین و مجدد تو پیجتون منتشر میکنید.

می پرسید دلایل کاهش بازدید اینستاگرام چیه و چرا انقدر بازدید هام کم شده این یکی از دلایل اصلی این موضوع هست. محتوایی که از قبل انتشار پیدا کرده توسط مخاطبین اولا دیده شده و برای بار دوم یا سوم معمولا هیچ واکنشی رو نداره نه تو اکسپلور نه برای کسای دیگه . اگر ادمین اینستاگرام هستید پیشنهاد میکنم با کار فرما صحبت کنید از محتواهای کپی خودشون صرف نظر کنند.

در ادامه سعی میکنیم به زبانی ساده کارهای رایجی که منجر به کاهش و یا افت شدید بازدید در پست و ریلز اینستاگرام می شوند بعبارتی مهمترین دلایل افت شدید پیج های اینستاگرامی رو بهشون اشاره کنم. شما هم سوالی درباره این موضوع داشتید کامنت بنویسید راهنماییتون میکنم.

علت کاهش بازدید اینستاگرام

  • کاهش بازدید اینستاگرام به خاطر نظم انتشار محتوا

یکی از ضعف های مشترکی که بین اغلب پیجها همیشه دیدم نبود یک برنامه محتوای غنی و بدرد بخور برای مخاطب و یا لااقل سرگرم کننده مرتبط با حوزه فعالیتشون هست. اگر این نوع محتوا رو نداشته باشید 10 هیچ نسبت به سایر محتوا عقب هستید. بازدید ها تون بعد یه مدت بخاطر نبود همچین محتوایی بشدت افت پیدا خواهد کرد. این یکی از بد ترین دلایل و علت دیده نشدن پست و حتی کم شدن لایک اینستاگرام هم بحساب میاد.

کاهش بازدید اینستاگرام
  • محدودیت ها و تخلفات اینستاگرامی

یکی از رایج ترین مشکلات اینستاگرام دقیقا وجود همین تخلفات هستند که در بخش وضعیت اکانت برای هر پیجی ثبت می شوند. بیشترین مورد حذف محتوا به خاطر گزارش کاربران و یا کپی رایت هست که برای همچین مشکلی معمولا تا روزها ممکنه بازدید شما در ریلز و پست کاهش شدیدی رو تجربه نماید.

  • ارسال سیگنال اشتباه الگوریتمی

الگوریتم اینستاگرام با تمام پیچیدگی ها و بروزرسانی های متعدد که دارد کلیات ساده و قابل فهمی دارد. اگر در همین کلیات هم اشتباها کارهای را انجام دهید منجر به ارسال سیگنال به الگوریتم شده که در نهایت تغییر مسیر پیجتون رو به دنبال داره .

  • فالوورهای پولی

رایج ترین دلیل اضافه کردن فالور های فیک یا غیر واقعی به اکانت اینستاگرامی به هر دلیلی هستند. این کار بین اغلب افراد معمولا برای افزایش اعتمادسازی اکانت صورت می گیره ، آیا ضرری هم داره ؟ معمولا اماری که داری از ساخت محتوا بدست میاری بخاطر وجود این اکانت های فیک نسبت به پیج هایی که فیک ندارد تفاوت بسیار زیادی دارند و همیشه کمتر ورود به اکسپلور رو تجربه میکنن.

  • لایک و کامنت های پولی

از هر جایی برای اکانتتون فقط بخاطر اینکه امار کمی رو دارید تججربه میکنید هر نوع اینتراکشنی رو بخرید از لایک و کامنت و شیر و سیو اگر واقعی نباشند فقط به ضرر اکانت شما بوده و یکی از علت های دیده نشدن پست در اینستاگرام بحساب میاد. زمانی اثار مخربش رو می بینید که چند محتوا بعد از اولین محتوایی که اینتر اکشن های فیک براش خریده باشید.

  • بیوگرافی نامفهوم و گیج کننده

اگر برای کاربر مشخص نکرده باشی که تو چکاره ای و تو پیجت چه نوع محتوایی قراره منتشر کنی معمولا یکبار وارد پیجتون که بشن دیگه بهتون سر نمی زنند. افرادی که تو اکسپلور خود شما حضور دارند همین دلیل ساده رو به شما دادند که بعد از سر زدن به پیجشون فالوشون می کنید مگر نه ؟ این دلیل میتونه محتوای سرگرم کننده شون باشه ، رفع یه مشکل باشه و دیدن پروفایل کاربری جذابشون و …. .

 

 


ممکنه دلیل بیشتری از این موضوع وجود داشته باشند یا در آینده اتفاق بیافتند که من هم دوست دارم به مرور این موارد رو با شما به اشتراک بذارم. ولی اگر میخواید که این اتفاق برای اکانتتون نیافته نیاز به تحقیق محتوای مرتبط دارید و همچنین وارد بوده به روش های تحقیق محتوا ، ایده های محتوا ریلز و پستهای اسلایدی ، روشهای و تکنیک های کارامد ورود به اکسپلور که برای رسیدن به این منظور پکیج ریلزنورد رو پیشنهاد میکنم در ادامه با دقت بخونید و برای تهیه این پک به دایرکتم در اینستا پیام بفرستید.

پک آموزش ورود به اکسپلور اینستاگرام

نوشته های پیشنهادی نویسنده که مرتبط با این موضوع هستند :

چرا پست های من اکسپلور اینستاگرام نمی رود ؟

آموزش رفع محدودیت در اینستاگرام

سئو اینستاگرام آموزش صفر تا 100 سئو اینستا

۱۰ مهارت ضروری برای ادمین اینستاگرام

آموزش نوشتن بیو اینستاگرام با هوش مصنوعی برای جذب فالوور

نحوه بازگرداندن اکانت هک شده اینستاگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *