خاموش کردن لوکیشن در تنظیمات اینستاگرام

خاموش کردن لوکیشن اینستاگرام تو شرایط فعلی شاید این به ذهنت برسه بخاطر استفاده از چیز شکن آیا دسترسی به لوکیشن رو تو تنظیمات اینستاگرام ببندم ؟ خب تو این مطلب از مطالب آموزش اینستاگرام سایت مستر ریبوار همراهم باشید تا بهتر با این مسئله آسنا بشید . 

یکی از راه هایی که اینستاگرام متوجه میشه شما از کدوم کشور متصل به این شبکه اجتماعی شد بخش لوکیشن و قسمت دسترسی به لوکیشن فعلا شما است. با مراجعه به تنظیمات گوشی و بخش برنامه های نصب شده اینستاگرام رو پیدا کنید. بخش permission یا بقولی اجازه دسترسی به بخش های مختلف گوشی آیفون یا گوشی آندرویدی شما قرار داده شده است. یکی از همین بخش ها هم اجازه دسترسی به موقعیت مکانی شماست.

 

قطع دسترسی اینستاگرام به موقعیت مکانی

حالا با توجه به شرایطی ممکن هست از چیز شکن برای تغییر لوکیشن استفاده کنید تا دسترسی به اپلیکیشن اینستاگرام براتون فراهم باشد. تعدادی از افراد در اینستاگرام هم نظر دادند که ترجیحا دسترسی اینستا رو بهتر هست ببندید. سوالی که مطرح میشه آیا اینستاگرام فقط از طریق لوکیشن فعلا شما متوجه میشود چطور به این اپلیکیشن و از کچا وصل شدین ؟ 

در جواب این سوال باید بگم خیر. از همون لحظه اتصال شما به اینترنت از طریق آی پی اختصاصی شما یعنی آدرس IP متوجه اتصال شما و موقعیت مکانی شما نیز خواهد شد .

اینکه IP  چی هست باید بگیم آی پی یک آدرس منحصر به فرد یک دستگاه مثل موبایل یا سیستم را در اینترنت یا یک شبکه محلی شناسایی می کند. IP مخفف “Internet Protocol” است به مجموعه قوانینی گفته میشود که بر فرمت داده های ارسال شده از طریق اینترنت یا شبکه محلی حاکم است.

لوگین اکتیویتی در اینستاگرام

چرا دسترسی به لوکیشن اینستاگرام ببندیم ؟

دقیقا جواب واضحی که تو خیلی از استوری های همکار ها و کامنت مخاطب ها دیدم مسئله از دسترس خارج شدن پیج بود. برای اینکه اینستاگرام پیجی رو از دسترس خارج نکنه به دلیل استفاده از چیز شکن پیشنهاد کردن این لوکیشن دسترسیش رو ببندید. در جواب باید بگم بجز بخش لوکیشن اینستاگرام خودتون میتونید بخش سیکیوریتی و قیمت لاگین اکتیویتی رو چک کنید ببینید بعد استفاده از فیل شکن آیا از مناطق مختلفی به اینستا لوگین شدید یا نه ؟

با چک ردن این بخش متوجه می شید ممکن هست بخاطر استفاده از فیل شکن های متعدد و قطع و وصل شدن مکرر لوکیشن های مختلفی از شما با یک گوشی ثابت ثبت شده و حتی با بستن و محدود کردن اجازه دسترسی اینستاگرام به لوکیشن شما باز هم اینستا متوجه لوکیشن ها متعددی از شما شده است. 

تعدد ورود به اکانت اینستاگرام

اگر همچنین حالتی رو تو تنظیمات اینستاگرام مشاهده میکنید ترجیحا تمامی لاگین ها بجز مورد سبز رنگ رو لاگ اوت کنید. چرا که وجود تعدد مکانی موجب مشکوک شدن اینستاگرام به پیج شما هم خواهد شد. دلیل واضحی داره میتونیم بگیم چطور ممکنه همزمان یک گوشی در آن واحد از طریق چند کشور وارد یک پیج شده این به شما حس رباتیک بودن مدیریت یک پیج رو نمیده ؟ برای اینستاگرام هم همچنین حسابی مشکوک بوده و معمولا بنوعی باعث و بانی از دسترس خارج شدن یک پیج هم خواهد شد.

مسدود کردن لوکیشن اینستاگرام
لاگین اکتیویتی

چطور پیج ازدسترس خارج نشود

یکی از دلالی از دسترس خارج شدن پیج اینستاگرام رو در مطلب بال عنوان کردم یعنی تعدد ورود به پیج با لوکیشن های متفاوت اونم با بک گوشی. راهکار موجود برای چنین شرایطی که اینستاگرام به پیجمون مشکوک نشه و حالت رباتیک وار را از فعالیت ما دریافت نکند استفاده از آی پی ثابت است.  استفاده از vpn های رایگان هم یکی از دلایل بسته شدن اغلب پیجها بوده که تنها راه حل در حال حاضر برای اینکه دچار این موضوع نشوید استفاده از یک IP ثابت میتواند بهترین راه حل ممکن باشد.

خب اینم از مطب آموزشی درباره خاموش کردن لوکیشن اینستاگرام جدید تقدیم به نگاه عزیز شما و ممنونم که تو هر شرایطی هوای همدیگه رو دارید و به قولی پشت همدیگه هستیم دمتون گرم لطفا این مطلب رو برای دوستات بفرست که دچار اشتباه نشده و پیجشون که حاصل زحمات چندین ماههه و چندین ساله شون هست از دسترس خارج نشود کوچیک شما مستر ریبوار.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *