چرا قابلیت های جدید اینستاگرام را ندارم

چرا قابلیت های جدید اینستاگرا را ندارم ? اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی است که هر روز قابلیت‌های جدید و جذابی را به کاربران خود ارائه می‌دهد. اما یکی از مسائلی که در رفع مشکلات اینستاگرام آنلاین عدیده کاربران به آنها کمک خواهد کرد رفع مشکل عدم دسترسی به این قابلیتها است که معمولا از من می پسند چرا قابلیت های جدید اینستاگرام را نداریم؟

در این مقاله، ما به بررسی علل و راه حل‌های این مشکل خواهیم پرداخت و سعی خواهیم کرد تا شما را با آخرین تغییرات آپدیت جدید اینستاگرام در سال 2023 آشنا کنیم.

علت عدم دسترسی به قابلیت های جدید اینستاگرام

برای فعال نبودن گزینه‌های جدید اینستاگرام، علل مختلفی وجود دارد که در زیر به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

چرا قابلیت های جدید اینستاگرا را ندارم

یکی از دلایل این موضوع عدم سازگاری با دستگاه موبایل شما است. اگر دستگاه شما با نسخه جدید اینستاگرام سازگار نیست، ممکن است به قابلیت‌های جدید دسترسی نداشته باشید. در این صورت، باید دستگاه خود را به‌روزرسانی کنید و یا از دستگاه دیگری استفاده کنید.

ورژن پایین برنامه اینستاگرام

یکی از شایع‌ترین دلایل فعال نبودن قابلیت‌های جدید اینستاگرام و دلیی که چرا قابلیت های جدید اینستاکرام را هنوز ندارم، این است که شما ورژن بروز برنامه را در گوشی خود نصب نکرده‌اید.

بسیاری از قابلیت‌های جدید نیاز به ورژن جدید برنامه دارند و در ورژن‌های قبلی در دسترس نیستند. بنابراین، برای حل این مشکل، باید به فروشگاه گوگل پلی یا اپ استور مراجعه کنید و آخرین نسخه برنامه را دانلود و نصب کنید.

فعال نبودن قابلیت در منطقه جغرافیای شما

یک دلیل دیگر برای فعال نبودن گزینه‌های جدید اینستاگرام، این است که در بعضی از مناطق جغرافیای خاص، این قابلیت‌ها هنوز فعال نشده‌اند. برای مثال، در کشور ایران، بسیاری از قابلیت‌های جذاب اینستاگرام مانند تماس تصویری، تبادل پول، فروشگاه آنلاین و غیره در دسترس نیستند. در این صورت، شما باید صبر کنید تا اینستاگرام تصمیم بگیرد که آن قابلیت را در منطقۀ شما هم فعال کند.

فعال نبودن قابلیت برای اینستاگرام شما

گاهی اوقات هم ممکن است که گزینۀ جدید فقط برای حساب‌های خاص فعال باشد. بعضی از قابلیت‌های جدید به صورت تصادفی یا تست به تعداد محدود حساب تخصص داده می‌شوند و سپس به تدريج به سائير حساب ها هم منتقل مي شوند. در اين صورت، شما بايد صبر كنيد تا حساب شما هم در ليست دريافت كننده ه آن قابليت قرار گيرد.


پیشنهاد دوره آموزشی :

ورود به اکسپلور ، یکی از بهترین راه‌ها برای جذب ترافیک برای پروفایل شماست. با استفاده از این ابزار، می‌توانید به راحتی با مخاطبان جدید در ارتباط باشید و شناخت شما در بین کاربران اینستاگرام بهبود یابد. اگر شما نیز به دنبال یادگیری روش‌های بهینه برای ورود به اکسپلور هستید، دوره آموزشی مناسبی برای شماست.

دوره آموزش ورود به اکسپلور ، شامل تکنیک‌هایی برای بهبود رتبه‌بندی پست‌های شما در اکسپلور اینستاگرام است. در این دوره، شما با مفاهیمی همچون هشتگ‌ها، اصول طراحی پست‌ها، زمان‌بندی مناسب و نحوه استفاده از الگوریتم‌های اینستاگرام برای بهترین نتیجه آشنا می‌شوید. همچنین، در این دوره، ابزارهایی برای ارزیابی و پیشرفت شما در اینستاگرام به شما آموزش داده می‌شود.

در نهایت، با حضور در این دوره، می‌توانید به روش‌های بهینه ورود به اکسپلور  تسلط پیدا کرده و با بهره‌گیری از تکنیک‌های آموزش داده شده، محتوای خود را به بیشترین تعداد کاربران اینستاگرام ارائه دهید.

دوره آموزش اکسپلور اینستاگرام


راه‌حل‌های فعال کردن قابليت های جديد اينستاگرام

برخلاف علايلي كه در بالا اشاره کردم که شما رو به رو با مشكل فعال نبودن قابليت های جديد اینستا را داشته باشید ، روش ساده و كارآمد وجود دارد كه با استفاده از آنها مي توانید به روز رساني و فعالسازي قابليتها دست پیدا کنید. در اداه به بعضی از روشهای پيشنهاد شده مي پردازيم :

بروزرساني برنامه

یکی از ساده ترین و کارآمدترین روش های فعال کردن قابلیت های جدید، بروز رسانی برنامه است. با استفاده از این روش، شما مطمئن می شوید که آخرین نسخه برنامه را در گوشی خود نصب کرده اید و به همه ی قابلیت های جدید دسترسی دارید. برای بروز رسانی برنامه، باید به فروشگاه گوگل پلی یا اپ استور مراجعه کنید و در صورت وجود آپدیت، آن را دانلود و نصب کنید.

برای دانلود نسخه بروز اینستاگرام برای گوشی های آندروید، شما می توانید از یکی از لینک های زیر استفاده کنید:

برای نصب اینستاگرام، شما باید فایل APK را از لینک مورد نظر دانلود کرده و در گوشی خود نصب کنید. توجه داشته باشید که برای نصب فایل های APK، شما باید اجازه نصب از منابع ناشناس را در تنظیمات گوشی خود فعال کنید.

تغییر منطقه جغرافيایی

یکی دیگر از روش های ممکن برای فعال کردن قابلیت های جدید، تغییر منطقه جغرافیایی است. بعضی از قابلیت های جدید فقط در مناطق خاص فعال شده اند و در منطقۀ شما هنوز در دسترس نیستند. برای مثال، در کشور ایران، بسیاری از قابلیت های جذاب اینستاگرام مانند تماس تصویری، تبادل پول، فروشگاه آنلاین و غیره در دسترس نیستند. در این صورت، شما می توانید با استفاده از نرم افزارهای تغییر آی پی (VPN)، منطقۀ خود را به کشور دیگر تغییر دهید و سپس بروز رسانی برنامه را انجام دهید. البته توجه داشته باشید که استفاده از VPN ممکن است باعث کند شدن سرعت اینترنت و گیر کردن برنامه شود.

صبور باشید

مشکلات فنی ممکن است به دلایل فنی مشکلاتی در دسترسی به قابلیت‌های جدید اینستاگرام وجود داشته باشد. در اینصورت، می‌توانید با تماس با پشتیبانی اینستاگرام یا با پاک کردن کش و داده‌های اینستاگرام، این مشکل را رفع کنید.

در نهایت، برای رفع مشکل عدم دسترسی شما به قابلیت‌های جدید اینستاگرام، باید به نکات فوق توجه کرده و راه‌حل مناسب را برای خود پیدا کنید.

برخي از قابليت های اینستا  به صورت تصادفي يا تست به تعداد محدود حساب تخصیص داده می شوند و سپس به تدريج به ساير حساب ها هم منتقل مي شوند. در اين صورت، شما بايد صبر كنيد تا حساب شما هم در ليست دريافت كننده آن قابليت قرار گيرد.


مطلب پیشنهادی :

اگر در اینستاگرام فعالیت می‌کنید، به دنبال جذب ترافیک و کسب فالوور برای پروفایل خود هستید، ولی متوجه شده‌اید که هشتگ‌های شما فالو نمی‌شوند و در نتیجه تعداد لایک و بازدید پست‌های شما کاهش یافته است، ممکن است نیاز به رفع این مشکل داشته باشید. در مقاله “رفع مشکل فالو نشدن هشتگ ها در اینستاگرام“، به شما بهترین راهکارها و روش‌هایی را برای رفع این مشکل آموزش می‌دهیم.

در این مقاله، ابتدا به شما توضیح می‌دهیم که بهترین راه‌های استفاده از هشتگ‌ها در اینستاگرام چیست و نحوه استفاده از آن‌ها را برای بهبود رتبه‌بندی پست‌های شما در اکسپلور اینستاگرام آشنا می‌کنیم. همچنین، به شما نکاتی را برای انتخاب هشتگ‌های مناسب و مرتبط با موضوع پست‌های خود آموزش می‌دهیم.

در این مقاله، به شما نکاتی را برای ارزیابی و اصلاح هشتگ‌های خود به منظور جذب بیشترین تعداد فالوور و لایک‌ها نیز آموزش می‌دهیم. همچنین، شما با روش‌هایی برای افزایش بازدید پست‌های خود از طریق هشتگ‌های محلی و مرتبط با موضوع‌های خود نیز آشنا می‌شوید.

در نهایت، با مطالعه این مقاله، می‌توانید با بهره‌گیری از بهترین روش‌ها و تکنیک‌های رفع مشکل فالو نشدن هشتگ‌ها در اینستاگرام، پست‌های خود را به بهترین نحو به کاربران معرفی کنید و به تعداد بیشتری فالوور و لایک برای پروفایل خود دست یابید. پس از خواندن این مقاله، بهترین راهکارهای رفع مشکل فالو نشدن هشتگ‌ها را در اینستاگرام به دست خواهید آورد.

چرا نمیتونم هشتگ فالو کنم
رفع مشکلا فالو کردن هشتگ در اینستاگرام

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *