mr ribvar logo

بهترین vpn برای اینستاگرام چیه ؟

بهترین vpn برای اینستاگرام چیه برای خود من هم سوال بود و راجع بهش تحقیقات مفصلی انجام دادم و نتیجه‌اش رو به صورت خلاصه براتون می‌نویسم. توی ذهنم این مورد بود که چه جوری متوجه بشم کدوم وی پی ان می‌تونه برای اینستاگرام مفید باشه بنابراین یک تحقیق راجع به این قضیه هم از طریق نتایج جستجوی گوگل و هم از طریق هوش مصنوعی گوگل جمنای و هوش مصنوعی انجام دادم. البته بچه ها بگم بین همه مواردی که واسه آموزش اینستاگرام داشتم و آموزشش رو گذاشتم به نظرم مهمترین مورد بحساب میاد پس با دقت بخونیدش.

یکی از نتایجی که به دست آوردم تست وی پی ان بود که در حال حاضر دارم برای اینستاگرام استفاده می‌کنم. وب سایت تست نشت دی‌ان‌اس که در ادامه براتون می‌نویسم یکی از بهترین سایت‌ها و مراجعی هستش که می‌تونید متوجه بشید آیا وی پی ان شما نشتی داره یا نه. برای افزایش امنیت اینستاگرام خودتون هم که شده تست کنید ببینید وی پی انی که دارید استفاده میکنید مشکل داره یا نه.

مراحل اتصال به وی پی ان و یا اینترنت

به این صورته که در ادامه واستون نوشتم با دقت بخونید تا متوجه بشین به چه صورت هست.

مرحله اول ارسال درخواست

یک درخواست داده میشه یعنی شما آدرس وب سایت رو توی مرورگر وارد می‌کنید مرورگر یک درخواست به سمت سروری که وب سایت اونجا ذخیره شده ارسال می‌کنه و سرور مثل صاحب مغازه است که منتظر مشتریه.

مرحله دوم پاسخ دادن

تو این مرحله سرور محتوای سایت مثل متن و عکس و ویدیو رو پیدا می‌کنه و به مرورگر شما یعنی مشتری ارسال می‌کنه.
مرورگر هم که این محتوا رو به زبونی که شما متوجه میشید برای مثال فارسی ترجمه می‌کنه و یا به شکل یک صفحه وب به شما نمایش میده.

مرحله سوم تعامل

تو این مرحله شما می‌تونید توی صفحه وب کلیک کنید یا یک فرم رو پر کنید یا بخش‌های مختلف اون تعامل داشته باشید مثلاً ویدیو رو پخش کنید این درخواست‌ها دوباره به سرور ارسال می‌شه و سرور با توجه به اون‌ها به شما پاسخ می‌ده مثلاً یک صفحه جدید رو که باز می‌کنید این صفحه ارسال شده به سرور و درخواست شما پاسخ داره میشه و صفحه جدید برای شما باز می‌شه.

حالا برای اینکه متوجه بشین این وی پی ان شما نشتی داره یا نه می‌تونید از یک سایت تست استفاده بکنید برای تست نشت وی پی ان که یکی از این سایت‌ها می‌تونه مشکلات احتمالی نشتی رو شناسایی کنه مثل آی پی لینک ipleak.net .

تست نشتی vpn

یکی از وب سایت‌های معتبر در این زمینه است که شما بعد از مراجعه کردن بهش اطلاعاتی مثل آی پی شما و مکان جغرافیاییتون رو بهتون نشون میده و اگر وی پی ان شما به درستی کار کنه این اطلاعات باید مربوط به سرور وی پی ان شما باشه که بهش متصل هستید.

اگه خیلی ساده بگم نشتی توی وی پی ان به این معناست که اطلاعات شما از طریق اتصال به وی پی ان محافظت به صورت کامل نمی‌شه این می‌تونه به دلیل مشکلاتی مثل تنظیمات نادرست یا نقض امنیتی توی سرویس وی پی انتون باشه.

 

اگر وی پی ان من نشتی داشته باشه خطر داره ؟

حالا این سوال برات پیش میاد که خب این قضیه چه ربطی به اینستاگرام داره اگر وی پی ان من نشتی داشته باشه اینستاگرام چه جوری به پیج من مشکوک میشه ؟ و اینجاس که واست مشخص میشه هر وی پی انی برای اینستا خوب نیست و حتما به فکر می افتی بهترین vpn برای اینستاگرام رو پیدا کنی. وقتایی که داری از یک وی پی ان که نشتی داره استفاده می‌کنی می‌تونه منجر به وضعیت‌های مختلفی بشه مثل مواردی که پایین برات نوشتم :

فعالیت مشکوک

اگه وی پی ان جز اون مواردی باشه که نشتی داره حالا به هر دلیلی فعالیت شما به عنوان یک ربات ممکنه در نظر گرفته بشه که داره از چندین لوکیشن مختلف پیجی رو دیریت می‌کنه .

دسترسی به اطلاعات اکانت

امکان اینکه اطلاعات شما از طریق یک وی پی ان که نشتی داشته باشه به بیرون درز پیدا بکنه و توسط افراد دیگه‌ای در دسترسشون قرار بگیره هست هرچند خیلی کم و این باعث میشه که امنیت پیجتون به خطر بیفته. برای مثال عکس پایین نتیجه تست استفاده از پروکسی هست همونی که همه با نام وی پی ان v2ray می شناسن و همه باهاش کار میکنن. بعد تست متوجه میشی نوشتن که

نتایج این تست به چه معناست؟

این لیست سرورهایی که در بالا مشاهده می کنید، هر بار که شما آدرس سایتی را در مرورگر خود وارد می کنید، درخواستی برای ترجمه نام دامنه (به عنوان مثال www.eff.org) به یک آدرس IP دریافت می کنند.

مالکان این سرورها توانایی دارند تا آدرس IP شخصی شما را با نام تمامی سایت هایی که به آنها وصل می شوید مرتبط کرده و این داده ها را به طور نامحدود ذخیره کنند. این به این معنی نیست که آنها الزاما این کار را انجام می دهند، اما ممکن است انجام دهند و شما باید به سیاست های آنها اعتماد کنید.

اگر به سرویس VPN وصل هستید و هر کدام از سرورهای لیست بالا توسط سرویس VPN شما ارائه نشده باشد، شما دچار “نشت DNS” شده ای.

تست نشتی وی پی ان

نتیجه گیری در انتخاب بهترین VPN برای اینستاگرام

برای اینکه ببینید این مواردی که گفتم صحت داره یا خیر از یکی از سایت‌هایی که پایین براتون گذاشتم می‌تونید چک بکنید ببینید آیا وی پی ان شما دچار نشتی هست و یا نه یکی از نشونه‌هاش به این صورت است که بعد از تست لوکیشن‌های متعددی از طریق شما بعد از اتصال به اینترنت داره ثبت می‌شه و به شما نمایش داده می‌شه. اگر وی پی ان شما هم به این صورت هست پیشنهاد می‌کنم وی پی ان‌هایی که دارید رو تست کنید هر کدوم تعداد سرورهای خیلی کم در حد یک مورد رو دارند از همون استفاده کنید .

 https://ipleak.net/

https://www.dnsleaktest.com/

این محتوا رو هم حتماً برای دوستاتون که دارن از وی پی ان استفاده می‌کنند برای اتصال بین اینستاگرام حتماً بفرستید اگر هم سوالی داشته باشید در رابطه با مشکلات موجود در اینستاگرام توی بخش نظرات برام بنویسید حتماً راهنمایتون می‌کنم. البته بهتون پیشنهاد می‌کنم برای اینکه بهتر بتونید پیجتون رو مدیریت کنید و نتایج بهتری ازش حاصل بیاد واستون حتماً به پیج آموزش اینستاگرام من سر بزنید و از ایده‌های تولید محتوایی که براتون گذاشتم توی پیجتون استفاده کنید.

بعد از اینکه دیدین تغییرات توی پیجتون به وجود اومد مثل همه عزیزانی که تو پکیجم شرکت کردن و یا کوچشون بودم و یا حتی تو پکیج مدیریت حرفه ای من شرکت داشتن حتماً پکیج آموزش ورود به اکسپلور یعنی ریلز نورد رو برای دو برابر شدن رشد پیجتون تهیه کنید.

 

پیشنهاد مطالب مرتبط :

بهترین دانلودر اینستاگرام برای ایفون آندروید

سوال ریپلای خور استوری اینستاگرام

ایده قلاب ریلز اینستاگرام برای جذب مخاطب و بازدید میلیونی

زیرنویس اتوماتیک فارسی با برنامه هوش مصنوعی

علت اینستاگرام متوقف شده است چیه و چطور حل میشه

چرا قابلیت های جدید اینستاگرام را ندارم

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *