دیلیت اکانت اینستاگرام بطور دائم یا موقت

دیلیت اکانت اینستاگرام یکی از تصمیمات سختی است، به خصوص اگر شما تصمیم گرفته‌اید که حساب خود را برای همیشه حذف کنید. در این مقاله آموزشی تکنورد ، به شما نحوه انجام و روش حذف حساب اینستاگرام را به طور کامل آموزش دادم.

با یک جستجوی ساده در اینترنت، می توانید راهنمایی‌های زیادی برای رفع مشکلات اینستاگرام مخصوصا حذف کردن حساب اینستاگرامی پیدا کنید. اما با توجه به بروزرسانی های جدید اینستا برای اطمینان از اینکه حذف اکانت اینستاگرام شما باگگاز داخل برنامه به درستی انجام میشود، بهتر است به دقت راهنمایی های این مقاله مستر ریبوار را دنبال کنید. در این مقاله، به شما نحوه حذف دائم یا حذف موقت حساب اینستاگرامی خود را به طور کامل با استفاده از راهنمای رسمی اینستاگرام آموزش داده ام.

حذف حساب اینستاگرام می‌تواند در برخی موارد ضروری باشد. بعضی افراد به دلایلی مانند حفظ حریم خصوصی، کاهش وقت صرف شده در شبکه‌های اجتماعی یا امور شخصی، تصمیم به حذف حساب خود را می‌گیرند. در این مقاله، روش‌های مختلف نحوه حذف اکانت اینستاگرام و نکاتی که باید در نظر داشته باشید، توضیح داده خواهند شد.


مراحل حذف حساب اینستاگرام

1. وارد شدن به حساب کاربری اینستاگرام خود از طریق وب سایت یا اپلیکیشن موبایل.

2. رفتن به صفحه پروفایل خود و کلیک بر روی آیکون سه نقطه در بالای صفحه.

3. انتخاب “تنظیمات” در منوی باز شده.

4. اسکرول کردن به پایین صفحه و انتخاب “اکانت سنتر”.

حذف حساب در اینستاگرام

5.بعد گزینه پرسونال دیتیلز personal details رو بزنید.

حذف اکانت اینستاگرام

6. گزینه آخر ینی اکانت اونرشیپ کنترل account ownership control رو انتخاب کنید.

7. انتخاب گزینه دوم در برگه جدید ینی بخش دی اکتیویت deactivate account یا دیلیت اکانت اینستاگرام delete instagram account رو بزنید.

دیلیت اکانت اینستاگرام

.8. پیجتون رو تو این برگه انتخاب کنید.

9. تو این مرحله دی اکتیویت اینستا را یا حذف دائم

10. وارد کردن دلیل حذف حساب (این اطلاعات به اینستاگرام کمک می‌کند تا بهبود بخشیده شود) و وارد کردن رمز عبور خود.

11. کلیک بر روی “حذف حساب من”.


 جهت افزایش تعداد پیام های ناخوانده، کاهش فعالیت در شبکه اجتماعی یا هر دلیل دیگری مهم است، می‌توانید به کمک مشاوران ما در این زمینه کمک بگیرید. ما با تیمی از متخصصین اینستاگرام آماده‌ایم تا به شما در حذف اکانت اینستاگرام به طور کامل و بدون هیچگونه مشکلی کمک کنیم.

با مشاوره اینستاگرام ما، شما می‌توانید به راحتی و با اطمینان حساب اینستاگرام خود را حذف کنید و از تمامی مشکلاتی که ممکن است در این راه پیش آید، جلوگیری کنید. به همین منظور، می‌توانید با کلیک بر روی لینک مشاوره اینستاگرام، اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید .

مشاوره اینستاگرام


در این مراحل، باید دقت کنید که پس از حدذف حساب، تمامی اطلاعات و محتوای آپلود شده به همراه فالوورها، دنبال کنندگان و پیام‌ها برای همیشه از دسترس خارج خواهد شد. همچنین، دیلیت کردن همیشگی حساب اینستاگرام برای همیشه است و نمی‌توان آن را بازیابی کرد. پیش از حذف حساب، از پشتیبانی اینستاگرام برای درخواست کمک استفاده کنید.

راهنمای دیلیت اکانت اینستاگرام در مرورگر

برای حذف کردن پیج اینستاگرام با استفاده از مرورگر، باید به وب سایت اینستاگرام بروید و به صفحه پروفایل خود بروید. سپس مراحل زیر را دنبال کنید و این نکته را یاداوری میکنم که اگر حساب خود را حذف کنید، پروفایل، عکس ها، ویدیوها، نظرات، لایک ها و دنبال کنندگان شما برای همیشه از بین خواهند رفت. اگر فقط می خواهید یک مدت استراحت کنید، می توانید به جای حذف کامل، حساب خود را به طور موقت غیرفعال کنید.

اینستاگرام هم میگه برای حذف دائم اکانت اینستاگرام باید رمزت رو داشته باشب چون بدون نام کاربری و رمز به دلایل امنیتی، اینستا نمی تونه حساب شما را برای شما حذف کنه. برای درخواست حذف باید بتوانید وارد حساب خود شوید. اگر رمز عبور یا نام کاربری خود را فراموش کرده اید می توانید از برخی نکات برای ورود به حساب استفاده کنید.

قبل از حذف حساب ممکن است بخواهید با ورود به حساب خود، یک نسخه از اطلاعات خود (مانند عکس ها و پست های خود) را از اینستاگرام دانلود کنید. پس از حذف حساب خود، دیگر به ابزار دانلود داده های اینستاگرام دسترسی نخواهید داشت.

حذف اکانت اینستاگرام

حذف دائمی حساب از مرورگر موبایل

1. به صفحه حذف حساب خود بروید اگر در اینستاگرام در وب وارد نشده باشید، از شما خواسته می شود ابتدا وارد شوید. بخش ستینگ اینستا و بخش اکانت سنتر و قسمت پرسونال دیتیلز و در نهایت روی گزینه اونرشیپ کنترل بزنید.

2. گزینه ای را از منوی کشویی زیر چرا می خواهید [نام حساب] را حذف کنید؟ انتخاب کنید و دوباره رمز عبور خود را وارد کنید. گزینه حذف دائمی حساب شما فقط پس از اینکه یک دلیل را از منو انتخاب و رمز عبور خود را وارد کرده باشید، نمایان خواهد شد.

3. روی حذف [نام کاربری] ضربه بزنید.

اگر می خواهید یک حساب دیگر را حذف کنید:

1 روی نام کاربری در بالای سمت راست صفحه حذف حساب ضربه بزنید.

2 روی کنار ویرایش پروفایل ضربه بزنید و خروج را انتخاب کنید.

3 به عنوان حسابی که می خواهید آن را حذف کنید، دوباره وارد شوید و دستورالعمل های بالا را دنبال کنید.


دوره‌ آموزشی اینستاگرام برای کسب و کارها و افرادی که در اینستاگرام فعالیت میکنند با نتایج عالی روبرو خواهند شد. در این دوره‌ها، افراد با روشهای بهینه سازی پروفایل، تولید محتوا، استفاده از تاپیک و هشتگها ، تکنیک ویدیو مرحله ای ، تکنیک نوتیفیکیشن، تکنیک افزایش فالور‌فعال ، تکنیک جذب از اکسپلور، روش های رشد پیج و دیگر تکنیکهای مربوط به اینستاگرام آشنا میشوند.

یادگیری این تکنیکها و روشها در دوره‌های آموزشی ، به کاربران شما میکند تا پیج خود را به بهترین شکل ممکن بهینه کنند و در نتیجه با جذب بیشترین تعداد فالوور و لایک نیز درآمد بیشتری را تجربه کنید.

در دوره های ریبوار ، علاوه بر ارائه محتوای آموزشی تمرین عملی هم ارائه داده میشود. پس در خلال دوره ها بصورت عملی همراه با پشتیبان خود رشد پیجتون رو خواهید دید.

در نتیجه، شرکت در دوره آموزشی اینستاگرام و بهره‌گیری از تکنیکهای بهینه‌سازی  اکسپلور ، می‌تواند برای کسبو کارها و افرادی که در اینستاگرام فعالیت میکنند، بسیار مفید باشد.

دوره آموزش اینستاگرام


حذف دائمی حساب اینستاگرامی از مرکز حساب ها

1 روی در بالای صفحه ضربه بزنید.

2 روی مشاهده بیشتر در مرکز حساب ها ضربه بزنید، سپس روی جزئیات شخصی ضربه بزنید.

3 روی مالکیت و کنترل حساب ضربه بزنید، سپس روی غیرفعال کردن یا حذف ضربه بزنید.

4 روی حسابی که می خواهید آن را به طور دائم حذف کنید، ضربه بزنید.

5 روی دیلیت حساب ضربه بزنید، سپس روی ادامه ضربه بزنید.

توجه: ممکن است در حال حاضر نتوانید حساب خود را از مرکز حساب ها غیرفعال کنید.

پس از حذف حساب خود، می توانید با همان نام کاربری دوباره ثبت نام کنید یا آن نام کاربری را به یک حساب دیگر اضافه کنید تا زمانی که توسط یک شخص جدید در اینستاگرام گرفته نشده باشد.

به خاطر داشته باشید که اگر حساب شما به دلیل نقض رهنمود های جامعه، دیلت شود، ممکن است نتوانید با همان نام کاربری دوباره ثبت نام کنید.

پس از 30 روز از درخواست دیلیت حساب شما، حساب و تمام اطلاعات شما به طور دائم حذف خواهد شد و شما نخواهید توانست اطلاعات خود را بازیابی کنید. در طول این 30 روز، محتوای شما مشمول شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی اینستاگرام است و برای دیگران قابل دسترسی نخواهد بود.

ممکن است تا 90 روز طول بکشد تا فرآیند دیلت اکانت اینستا پس از شروع به پایان برسد. نسخه های محتوای شما ممکن است پس از 90 روز در فضای پشتیبانی که ما برای بازگشت در صورت وقوع فاجعه، خطای نرم افزار یا رویداد دیگر از داده های گم شده استفاده می کنیم، باقی بماند. ممکن است همچنین اطلاعات شما را برای مسائل مانند قضایی، نقض شرایط یا جلوگیری از صدمات نگه داریم. در سیاست حفظ حریم خصوصی ما درباره این مورد بیشتر بخوانید.


خب حالا فارغ از موضوع دیلیت اکانت اینستاگرام با توجه به اینکه در اینستاگرام بسیاری از ویدئوهای جذاب و جالب قرار دارند، ممکن است شما به دنبال راهی برای دانلود این ویدئوها باشید. در این مورد، می‌توانید از اپلیکیشن‌ها و سایت‌های مختلفی که برای دانلود ویدئو از اینستاگرام طراحی شده‌اند، استفاده کنید. از جمله این اپلیکیشن‌ها می‌توان به “InstaSave” و “Video Downloader for Instagram” اشاره کرد که بسیاری از کاربران اینستاگرام از آن‌ها استفاده می‌کنند.

همچنین، سایت‌هایی مانند “DownloadGram” و “InstaDownloader” نیز برای دانلود ویدئو از اینستاگرام مناسب هستند. با استفاده از این اپلیکیشن‌ها و سایت‌ها، می‌توانید به راحتی ویدئوهای مورد علاقه‌تان را دانلود کنید و به صورت آفلاین مشاهده کنید. برای دانلود ویدئو از اینستاگرام با استفاده از این اپلیکیشن‌ها و سایت‌ها، می‌توانید با کلیک بر روی لینک دانلود ویدئو از اینستاگرام، اطلاعات بیشتری را دریافت کنید.

مطلب پیشنهادی نویسنده : دانلود ویدئو از اینستاگرام با اپلیکیشن و سایت

دانلود از اینستاگرام


نکات مهم دلیت اکانت اینستاگرام

* پیش از حذف حساب،لطفا از دیلیت کردن اکانت مطمئن باشید چون خیلی از موارد اتفاق افتاده سهوا این حذف اکانت رخ داده اما بازگشتی پیج به مشکل خورده.

* برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره حذف اکانت هم میتونید از بخش هلپ اینستا هم استفاده کنید و نکات تکمیلی رو دریافت کنید.

* اگر حساب شما به عنوان یک کسب و کار در اینستاگرام فعال است، بهتر است قبل از حذف حساب، اطلاعات و محتوای مهم را ذخیره کنید.

* به دقت راهنمایی‌های رسمی اینستاگرام را دنبال کنید تا از دیلت حساب شما به درستی اطمینان حاصل کنید.


پیشنهاد مطلب :

برای افزایش میزان بازدید در اینستاگرام یکی از موارد که تست شده و نتایج خوبی هم داشته استفاده کردن از سوال ریپلای خور استوری اینستاگرام هست. در ادامه این مطلب بیش از 100 سوال برای شما عزیزان قرار دادیم پس در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

سوال ریپلای خور استوری اینستاگرام
سوال ریپلای خور استوری اینستاگرام

نکات مهم قبل از حذف حساب اینستاگرام

  1. پشیمانی از حذف حساب: پیش از حذف بهتر است مطمئن شوید که واقعاً می‌خواهید حساب خود را حذف کنید، زیرا این عملیات برگشت‌ناپذیر است و تمامی اطلاعات و محتوای شما از بین می‌روند.
  2. پشتیبان‌گیری از اطلاعات: قبل از دیلیت کردن حساب، از اطلاعات و محتوای خود پشتیبان‌گیری کنید. می‌توانید تصاویر، ویدیوها و مطالب مورد علاقه خود را دانلود کنید تا در آینده بتوانید به آنها دسترسی داشته باشید.
  3. حذف برنامه‌ها و ارتباطات مرتبط: پیش از حذف حساب، برنامه‌ها و ارتباطاتی که با استفاده از حساب اینستاگرام خود ایجاد کرده‌اید را بررسی کنید. ممکن است بخواهید ابتدا آنها را قطع کنید یا به حساب جدیدی متصل کنید.
  4. حذف موقت حساب: به جای حذف حساب دایم اینستاگرام، میتوانید از ویژگی “حذف حساب موقت” در اینستاگرام استفاده کنید. این ویژگی به شما اجازه می‌دهد حساب خود را موقتاً غیرفعال کنید و در صورت تمایل به بازگشت به اینستاگرام، بتوانید مجدداً آنرا فعال کنید.

منابع استفاده شده :

https://help.instagram.com/370452623149242/delete-your-account/?helpref=breadcrumb

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *