5 راهکار قطعی برای رشد در اینستاگرام در 2023

رشد پیج اینستاگرام : شاید بهت بگم عوامل زیادی نیستن که تو رشد پیجت تاثیر دارن یهویی شوکه بشی. ولی واقعیت هم همینه 4 عامل اصلی وجود داره برای رشد کردن پیج اینستاگرام چه ارگانیک چه غیر ارگانیک که بهشون اشاره میکنم. 1. مخاطب 2.محتوایی که میسازی 3. الگوریتم اینستاگرام 4.تبلیغات همین. دلایلی هم که باعث میشه پیجت رشد نکنه رو در ادامه واست  نوشتم.

یکی از مخاطبین پیج اینستاگرامم ازم پرسیده چرا پیج اینستاگرام رشد نمیکنه ؟ و متن سوالشم این بوده “سلام من 7 ساله توی اینستاگرام فعالیت دارم ولی پیجم بالا نمیره اصلا نمیدونم چکار کنم ؟ بذارید با همدیگه چند دلیل رو بررسی کنیم تا بهتر متوجه بشبم علت و دلایل عدم رشد یک پیج اینستاگرامی چیه، در ادامه این مقاله از سری مطالب عالی درباره رفع مشکلات اینستاگرامی شما عزیزان همراه کاک ریبوار باشید.

رشد پیج اینستاگرمی

برای رشد پیج پروفایل اینستاگرام را بهینه سازی کنید

 

توی این مقاله می‌خوام بهت بگم چطور پروفایل اینستاگرامت رو بهتر کنی. پروفایل شما یعنی همون صفحه‌ای که دیگران وقتی به اکانتت سر میزنن، اولین چیزیه که میبینن. بنابراین خیلی مهمه که بهینه باشه و تو رو به خوبی نشون بده. آخر سر نظرت رو تو کامن بنویس و کانال یوتیوب ریبوار رو حتما سابسکرایب کن و به پیج آموزش اینستاگرام 67 هزار نفره ریبوار هم بیا و فالو کن.

اولا عکست خیلی مهمه. یعنی اصلا چیزی که میخوای برسونی اینه که تو یک نفر خاص در حوزه کارت هستی. پس از عکست استفاده کن که نشون بده که چه نوع فردی هستی و چه سبک زندگی‌ای داری. اما توجه کن که عکس خیلی ریز و نامشخص هم نباشه که دیده نشی.

نباید عکسی رو تو پروفایل گذاشت که به نظر اشتباه بیای و موضوع پیجت رو اشتباه نشون بده. برای مثال تو تو حوزه بیوتی داری کار های ناخن انجام میدی تو تصویرت یه چره تو طبیعت رو نشون دادن اشتباهه باید بجای این عکس بیای یکی از دست هات رو که کار خاص ناخن روش انجام شده رو به تصویر با چهره آرایش به سبک خودت نشون بدی.

بعدش متن بیوی پروفایلت مهمه. باید یه توضیح کوتاه و خلاصه از خودت بنویسی. مثلا بنویس “دانشجوی رشته روانشناسی که عاشق موسیقی و سفر هستم” یا یه چیز دیگه ای که شخصیتت و حوزه کارت رو نشون بده. حالا یه داستان ساده و خفن در مورد خودت بنویس بگو چرا تورو فالو کنن ولی خب یه جمله یا دو جمله فقط باید باشه.

 

خب حالا بهت چند تا نکته میگم که پروفایلت بهتر بشه. اول، عکست رو زمانی کهنور طبیعی و مناسبه برای پروفایلت بگیر. دوما، تو پروفایل نیازی نیست از هشتگها استفاده کنی. هشتگها کلمات کلیدی‌ای هستن که به کارت مربوط میشن بیشتر تو کپشن بدردت میخورن تو پروفایل نوشتن و ننشتنش تاثیر انچنانی در رشد پیج نداره ولی تو ریلز و پست استفاده بشه کسانی که به همون موضوع علاقه دارن رو به پروفایلت جذب میکنن. سوما حتما پست های مربوط به علایق و ح.زه کارت رو تو پیجت بزار.

مثلا اگر که عاشق غذاهای سالمی هستی، یه عکس از یه وعده‌ی صبحانه‌ی خوشمزه بزار. چهارما همیشه به کامنت‌ها و پیام‌های دایرکت و کامنت ها بطور پراکنده در طور روز جواب بده. اینجوری نشون میدی که پر تعامل هستی و از حضور فالورهات قدردانی میکنی.

و در آخر، فراموش نکن که پروفایلت رو از همیشه بعد یه مدت بروز کنی. همیشه برای تغییر پروفایل عکسهای جدید که میگیری از مخاطب برای تغییر دادنش نظر بخواه و محتوای مفیدی که برای دوستاشون میفرستن واسشون بساز. امیدوارم این نکات بهت کمک کنه تا پروفایل اینستاگرامت رو بهتر کنی و بیشتر به چشم بیای.

 
growing up instagram followers

برای اینکه سریعتر به رشد پیج اینستاگرامی رو بدست بیاری بهت پیشناد میکنم مسر کوتاه رو انتخاب کنی. مسیری بدون آزمونو خطا که راحت تر بتونی نتیجه مثمر ثمر رو بگیری. به همین دلیل مشاوره اینستاگرام برای رشد دادن پیجت رو پیشنهاد میکنم. بصورت تلفنی یا تصویری همراه با مستر ریبوار. برای ورود به برگره رزرو کردن مشاوره عکس رو بزن.

 

هشتگ های مناسب پست و ریلز

واینکه هشتگهای مناسب رو برای پستام استفاده کنم واقعا میتونه رشد پیج رو قطعا بالا ببره. بهت میگم چجوری این کارو بکنیم. هشتگها یعنی اون علامت # قبل از یه کلمه که وقتی روش کلیک میکنی، همه پستای مرتبط با اون کلمه رو میبینی. پس خیلی مهمه که هشتگهای درست و مناسب استفاده کنیم.

اولا، هشتگها باید واقعا مرتبط با موضوع پستت باشن. مثلا اگه یه عکس از سفرت گذاشتی، هشتگهای مرتبط با سفر و مکانی که رفتی رو استفاده کن. دوما، هشتگها باید معروف باشن و کسانی که به اون موضوع علاقه دارن رو به پستت جذب کنن. به اصطلاح همون قسمت “ترند”! سوما، از تعداد مناسب هشتگ استفاده کن. نه کم و نه زیاد. چهارما، هشتگهایی رو که بازدید بیشتری دارن استفاده کن. به قول ما “بازی برنده رو بزن”! و در آخر، هشتگهایی رو که با دسته‌بندی و موضوع کارت همخونی دارن استفاده کن.

خب حالا که بهت توضیح دادم چجوری هشتگهای مناسب رو انتخاب کنی، بهت چند تا نکته بیشتر هم میگم. اول، از هشتگهای محبوب استفاده کن تا بیشتر دیده بشی. دوم، اگه میخوای هشتگ خاصی رو استفاده کنی، ابتدا ببین که تعداد پست های مرتبط با اون هشتگ چقدره. سوم، بهتره از هشتگهای کوتاه و ساده استفاده کنی که آسون برای خواندن و تایپ خودتم باشن.

instagram follower grow up tips

برای رشد پیج اینستاگرام از ریلز استفاده کنید

 

اگر این سوال برات پیش اومده که چرا پیجم افت کرده ؟ حتما این مطلب رو که نوشتم رو کامل وقت بذار بخونش. خب دوست من، اگه میخوای رشد پیج اینستاگرامت رو افزایش بدی، از ریلز استفاده کن! یعنی این الگوریتم از راه‌های بهتری برای رسوندن پستهات به بیشترین تعداد افراد استفاده میکنه. حالا بهت توضیح می‌دم که چجوری کار میکنه.

ریلز یک الگوریتم هست که توی اینستاگرام استفاده میشه و بهت کمک میکنه تا به بیشترین تعداد افراد برسی. فکرش رو بکن، همیشه پستای تاپ و محبوب توی صفحه اکسپلوررت میبینی؟ اونا از روش ریلز استفاده کردن! این الگوریتم اولین کارش اینه که پستایی که با علاقه‌ها و سلیقه‌های کاربرا همخونی داره رو پیدا کنه و بهشون نشون بده. یعنی میخواد پستای تاپ و مرتبط رو بهت نشون بده که بیشتر دیده بشن.

توی ریلز، اون اطلاعاتی که از حساب کاربریت داره رو بررسی میکنه. میبینه کی پستات رو لایک کرده، کی کامنت گذاشته و کی پیجت رو فالو کرده. بر اساس این اطلاعات، پستای مناسب رو پیدا میکنه و برات نشون میده. اینکار باعث میشه که پستات بیشتر دیده بشه و فالوورهات هم بیشتر بشن.

خلاصه‌اش اینه که ریلز الگوریتمیه که با تحلیل اطلاعات حسابت و نشون دادن پستای مرتبط، بهت کمک میکنه تا پیجت رو رشد بدی. پس حتما ازش استفاده کن و نتایج رو خودت ببین!

برای اینکه همیشه یک فرد راهنمای موثر در اینستاگرام رو کنار خودتون داشته باشید به شما پیشنهاد میکنم گروه vip و کوچینگ اینستاگرام با مدیریت ریبوار رو انتخاب کنید. تو این گروه دسترسی شما به آموزشهای کلی اینستاگرامی ، از هشتگ گذاری گرفته تا استوری مارکتیگ و روشهای ورود به اکسپلور و افزایش فروش را تجربه خواهید کرد.

 

برای پیجم وقت میذارم ولی رشد نمیکنه

 

خب، بیا ببین چند تا دلیل میتونه باعث عدم رشد پیجت بشه. بذار با هم بررسی کنیم ببیمی دلیل رشد نکردن پیج اینستاگرام چیه ؟ دلیل هایی که نوشتم کلی هست و نسخه هر پیجی نیست باید ویژگی و عملکرد هر پیج مجزا بررسی بشه و لی بطور کلی میشه دلایل رو اینطور گفت که در ادامه نوشتم.

اولا، شاید محتوایی که در پستهات قرار میدی به مخاطبات جذابیت کافی رو نداره. فکر کن یه کم، آیا عکس‌ها و مطالبت واقعا جذاب و جالب هستن؟ مخاطبا واقعا دلشون رو برای دیدن اونها میسوزونه؟ اگه نه، شاید باید به محتوایت یه نگاه دیگه بندازی و سعی کنی چیزی رو ارائه کنی که واقعا به چشم بیاد باشه.

دوما، شاید به شبکه سازی و تعامل با دیگران کمک کافی نمیکنی. به فالوورهات کامنت میذاری؟ از پیشنهادها و نظراتشون استفاده میکنی؟ اگه نه، شاید باید بیشتر وقت و انرژی روی برقراری ارتباط با فالوورهات بذاری. باهاشون در ارتباط باش، بهشون پاسخ بده و باهاشون تعامل داشته باش. این کار باعث میشه اونها حس کنن که واقعا اهمیت میدی و بهشون توجه میکنی.

سوما، شاید استراتژی مارکتینگت به درستی تنظیم نشده. آیا از هشتگهای مناسب و مرتبط استفاده میکنی؟ آیا به موقع و هدفمند پست میزاری؟ اگه نه، شاید باید روش مارکتینگت رو بررسی کنی و بهبودش بدی.

خارجی ها هم تو این زمینه کلی نکته دارن که یکیش این مقاله س دوست داشتی بخونش و ازش استفاده کن. البته یه ترفند اینستاگرامی و هوش مصنوعی هم بهت یاد میدم. همین مقاله من رو با مرورگر ادج باز کن و برو تو بخش چت بات بینگ و این لینک پایین رو کپی کن و بنویس یک خلاسه از مقاله زیر به زبان فارسی برام بنویس. کل نکات مقاله رو سه سوته بهت میده اینم یادگاری ریبوار به تو گلی که تا اینجا رو خوندی.

https://www.adamenfroy.com/how-to-grow-your-instagram

بفرما دوست عزیز، این سه دلیل میتونه باعث عدم رشد پیجت بشه. حالا وقتشه که یه نگاه دیگه به راهکارهات بندازی و تغییرات لازم رو ایجاد کنی. امیدوارم پیجت رو ببینم که رشد کرده و موفقیتت رو ببینیم! البته میتونی رو کمک ریبوار هم حساب کنی با با یک مشاوره آنلاین اینستاگرام که کامل تو این برگه واست گفتم چطوری کمکت میکنم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *