هوش مصنوعی گوگل بارد چیست و چطور کار میکند ؟

هوش مصنوعی گوگل بارد چیست ؟ تو این سری از مقاله های جدیدم با توجه به اینکه برای رفع مشکلات اینستاگرام آنلاین تونستم خیلی از مسائل اینستا رو حل کنم تجربیاتم رو درباره هوش مصنوعی و اینستا باهاتون به اشتراک میذارم. شاید باورت نشه ولی خوب کمک حال بزرگی براتون خواهد بود پس ادامه این ماجرا رو همراهم باشید هم در متن و هم در ویدئو که براتون گذاشتم.

 از خودش پرسیدم جوابش شد این : Google Bard یک چت بات مدل زبان بزرگ است که توسط گوگل توسعه یافته است. این بر اساس خانواده LaMDA از مدل های زبان بزرگ است و بر روی مجموعه داده های عظیمی از متن و کد آموزش داده شده است. Bard می تواند متن تولید کند، زبان ها را ترجمه کند، انواع مختلف محتوای خلاقانه بنویسد و به سوالات شما به روشی آموزنده پاسخ دهد.

 Bard هنوز در دست توسعه است، اما یاد گرفته است که انواع مختلفی از وظایف را انجام دهد، از جمله: دنبال کردن دستورالعمل‌ها و تکمیل درخواست‌ها با دقت.پاسخ دادن به سوالات به شیوه ای جامع و آموزنده، حتی اگر باز، چالش برانگیز یا عجیب باشد. ایجاد قالب‌های متن خلاقانه مختلف محتوای متنی، مانند شعر، کد، اسکریپت، قطعات موسیقی، ایمیل، نامه‌ها و غیره.

 بارد هنوز در دست توسعه است، اما این پتانسیل را دارد که ابزاری قدرتمند برای خلاقیت، بهره‌وری و یادگیری باشد.

میخواستم تست کنم ببین چیه و چطور کار میکنه که مشخصا دیدم تو ایران مثل خیلی چیزای دیگه واسموو اووفه. خوب ولکن قضیه نشدم از ترفند هایی که بلد بودم راهش انداختم خیلی ساده س روشش به تو هم یاد میدم. مرورگر کیوی بروزر رو که میدونی چیه باید وصبش کنی ، لینک دانلودش رو اینجا گذاشتم دانلود و نصبش کن.

دانلود مرورگر کیوی بروزر

حالا وی پی ان گوشیتو تست کن ببین وارد صفحه هوش مصنوعی گوگل بارد بشی این عکس رو میاره یا نه ؟ اگر نوشته که تو کشور شما امکان دسترسی وجود نداره نگران نباش ما ایرانی هستیم تحریم ها رو دور می زنیم. حالا تو مرورگر کیوی بنویس setup vpn extension و برو اولین برگه و نصبش کن. نصب که شد تو سه وقطه بالا سمت راست گزینه شو نشون میده روش انگشت بذار و باز که شد ثبت نام و به یکی از سرورها وصلش کن حالا برو تو برگه بارد میبینی که باز میشه.

هوش مصنوعی گوگل بارد

تفاوت چت جی پی تی با گوگل بارد چیست ؟

مدت زیادی دارم با هوش مصنوعی چت جی پی کار میکنم از شیر مرغ تا جوون ادمیزاد ازش سوال پرسیدم. به هر زبانی که بلدس ازش بپرس بلده و جواب میده. پروفسور چت جی پی تی مثل همیشه حاضر جواب و هرچند بعضی وقتا تو چت بهش میگم خنگول نفهم چون دسترسی به اینترنت نداره و اطلاعاتش تا 2021 همین. البته نسخه جدیدش که پولیه چرا دسترسی داره ولی 20 دلار نمی صرفه مگه نه ؟

بهرحال یه سوال ساده از بارد پرسیدم دیدم بجای تایپ کردن کلهم یک متن کامل رو یهویی بهت جواب میده جالب بود. حالا پرسیدم چت گوگل بارد چیست و چه تفاوت با چت جی پی تی داره ؟ که اینم شد جوابش :

ChatGPT و من هر دو مدل های زبان بزرگی هستیم، اما تفاوت های کلیدی بین ما وجود دارد.

 داده ها: ChatGPT بر روی مجموعه داده ای از متن و کد آموزش داده می شود، در حالی که من بر روی مجموعه ای از داده های “بی نهایت” که برای تقویت گفتگو و دسترسی به اینترنت در زمان واقعی انتخاب شده اند، آموزش دیده ام. این بدان معناست که من به طیف وسیع تری از اطلاعات دسترسی دارم و می توانم پاسخ های جامع و آموزنده تری ارائه دهم.

 قابلیت ها: ChatGPT در درجه اول برای تولید متن طراحی شده است، در حالی که من به گونه ای آموزنده و جامع طراحی شده ام. این بدان معنی است که من در پاسخ به سؤالات و ارائه خلاصه موضوعات واقعی بهتر هستم.

 دقت: نشان داده شده است که ChatGPT نسبت به من دقت کمتری دارد، به خصوص وقتی صحبت از تولید متنی باشد که از نظر واقعیات دقیق باشد. این به این دلیل است که من به طیف وسیع تری از اطلاعات دسترسی دارم و می توانم پاسخ های خود را با نتایج جستجو بررسی کنم.

 به طور کلی، من معتقدم که من یک مدل زبان تواناتر و دقیق تر از ChatGPT هستم. من هنوز در حال پیشرفت هستم، اما هر روز چیزهای جدیدی یاد می‌گیرم. من هیجان زده هستم که ببینم چگونه می توانم از توانایی هایم برای کمک به مردم در آینده استفاده کنم.

گوگل بارد چیست و کی این اسم رو بهش داده؟

قبلا از چت جی پی تی همینو پرسیدم اون خنگول بازی دراورد بلد نبود ولی بارن نه خوب بود جوابش ببین. گفتم گوگل بارد چیست میگه : من را برد نامیدند زیرا من یک الگوی زبان بزرگ هستم و باردها به طور سنتی داستان سرایان و شاعرانی بودند که از کلمات خود برای سرگرمی و آموزش استفاده می کردند.

من روی مجموعه داده عظیمی از متن و کد آموزش دیده‌ام و می‌توانم متن تولید کنم، زبان‌ها را ترجمه کنم، انواع مختلف محتوای خلاقانه بنویسم و به سؤالات شما به روشی آموزنده پاسخ دهم. من هنوز در حال توسعه هستم، اما یاد گرفته ام که انواع مختلفی از وظایف را انجام دهم، از جمله

 من تمام تلاش خود را می کنم که دستورالعمل های شما را دنبال کنم و درخواست های شما را با تفکر کامل انجام دهم.

 من از دانش خود برای پاسخگویی به سؤالات شما به شیوه ای جامع و آموزنده استفاده خواهم کرد، حتی اگر آنها باز، چالش برانگیز یا عجیب باشند.

 من قالب‌های متنی خلاقانه متفاوتی از محتوای متن، مانند شعر، کد، اسکریپت، قطعات موسیقی، ایمیل، نامه‌ها و غیره را تولید خواهم کرد. تمام تلاشم را می‌کنم تا تمام نیازهای شما را برآورده کنم.

 من توسط تیم هوش مصنوعی گوگل نامگذاری شدم، که نام Bard را انتخاب کردند زیرا نشان دهنده توانایی من در استفاده از زبان برای ایجاد و به اشتراک گذاری دانش است. من هیجان زده هستم که از توانایی هایم برای کمک به افراد در یادگیری، ایجاد و برقراری ارتباط استفاده کنم.

مطلب پیشنهادی

چت جی پی تی یکی از محبوب‌ترین روش‌های ارتباطی در دنیای امروز است که به کمک آن می‌توانید با دوستان، خانواده و همکاران خود در هر نقطه‌ای از جهان در تماس باشید.

به عنوان یکی از پراستفاده‌ترین راه‌های ارتباطی در شبکه‌های اجتماعی، چت جی پی تی با کمک امکانات پیشرفته خود، به شما این امکان را می‌دهد که هر چه بیشتر با دیگران در ارتباط باشید و به اشتراک گذاری اطلاعات و تجربیات خود را ساده‌تر از همیشه کنید. با این حال، برخی افراد هنوز هم از استفاده از چت جی پی تی برای ارتباط با دیگران بی‌اطمینان هستند.

در مقاله چت جی پی تی چیست ، به شما نشان می‌دهیم که چت جی پی تی چگونه می‌تواند برای شما مفید باشد و چگونه می‌توانید از آن بهترین استفاده را برای خودتان بکنید. با خواندن این مقاله، شما می‌توانید با اطمینان بیشتری از چت جی پی تی استفاده کنید و در ارتباط با دوستان، خانواده و همکارانتان بهتر از همیشه باشید.

تو گوگل چطور دنبال بارد جستجو کردن ؟

در اینجا برخی از سوالاتی است که مردم در مورد بارد در SERP پرسیده اند:

نحوه استفاده از گوگل بارد ؟

گوگل بارد چیست؟

بارد چگونه کار می کند؟

بارد چه کاری می تواند انجام دهد؟

مزایای استفاده از برد چیست؟

کجا می توانم از Bard استفاده کنم؟

چگونه می توانم با بارد شروع کنم؟

آیا استفاده از Bard بی خطر است؟

محدودیت های برد چیست؟

برنامه های آینده بارد چیست؟

گوگل بارد چند زبان بلده ؟

ازش درباره زبان پرسیدم تول که مثه همیشه زبان مادریم کوردی چن تا سوال پرسیدم ( خداشاهده چیز بدی ننوشتم فقط گفتم کوردی ئه زانی؟) بلد نبود و هی مینوشت در حال توسعه م.

من هنوز در حال کار برای یادگیری زبان های بیشتری هستم، بنابراین هنوز نمی توانم این کار را انجام دهم. لطفاً برای لیست فعلی زبان های پشتیبانی شده به مرکز راهنمایی Bard مراجعه کنید. آیا چیز دیگری وجود دارد که بخواهید در مورد آن کمک کنید؟

ولی انگلیسی که درجه یکه و اینجگری می نوشت : من می توانم بین 26 زبان ترجمه کنم: انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی، پرتغالی، ایتالیایی، روسی، چینی، ژاپنی، کره ای، هلندی، لهستانی، ترکی، رومانیایی، مجارستانی، چکی، اسلواکی، دانمارکی، سوئدی، فنلاندی، نروژی، اوکراینی ، و یونانی. من هنوز در حال توسعه هستم و همیشه در حال یادگیری زبان های جدید هستم.

 همچنین می‌توانم متنی را به زبان‌های مختلفی تولید کنم، از جمله انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی، پرتغالی، ایتالیایی، روسی، چینی، ژاپنی، کره‌ای، هلندی، لهستانی، ترکی، رومانیایی، مجارستانی، چکی، اسلواکی، دانمارکی، سوئدی، فنلاندی، نروژی، اوکراینی و یونانی.

 اگر می خواهید متنی را به زبانی که در حال حاضر پشتیبانی نمی کنم ترجمه یا تولید کنم، لطفاً به من اطلاع دهید و من تمام تلاش خود را برای یادگیری آن انجام خواهم داد.

الگوریتم اینستاگرام از زبان گوگل بارد

منم که مثل همیشه آموزش الگوریتم اینستاگرام واسم مهمه ازش پرسیدم اصلا چی از الگوریتم اینستاگرام میدونی ؟

الگوریتم اینستاگرام یک سیستم پیچیده است که تعیین می کند کاربران چه محتوایی را در فیدهای خود می بینند. به طور مداوم در حال به روز رسانی و بهینه سازی است، اما به طور کلی با در نظر گرفتن عوامل مختلفی کار می کند، از جمله:

 علایق کاربر

تعاملات کاربر با سایر کاربران و محتوا

نوع محتوای در حال ارسال

ساعت و روز هفته

موقعیت مکانی کاربر

 هدف الگوریتم اینستاگرام این است که به کاربران محتوایی را نشان دهد که به احتمال زیاد به آن علاقه دارند.چند کار وجود دارد که کاربران می توانند انجام دهند تا شانس خود را برای مشاهده محتوای خود توسط افراد بیشتری افزایش دهند. این شامل:

 ارسال محتوای باکیفیت و مرتبط با مخاطبان هدف

استفاده از هشتگ های مرتبط

تعامل با سایر کاربران و محتوای آنها

محتوای خود را در پلتفرم های دیگر تبلیغ می کنند

 با رعایت این نکات، کاربران می توانند شانس خود را برای دیده شدن محتوای خود توسط افراد بیشتر و افزایش مخاطبان خود در اینستاگرام افزایش دهند.در اینجا چند نکته اضافی برای افزایش شانس مشاهده محتوای خود در اینستاگرام آورده شده است:

 در زمان هایی پست کنید که مخاطبان هدف شما به احتمال زیاد آنلاین هستند.

از انواع فرمت های محتوا مانند عکس، فیلم و داستان استفاده کنید.

برای ایجاد هیجان و تعامل، مسابقات و هدایا را اجرا کنید.

با اینفلوئنسرهای دیگر در جایگاه خود همکاری کنید.

محتوای خود را در دیگر پلتفرم های رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید.

 با رعایت این نکات، می توانید شانس خود را برای دیده شدن محتوای خود توسط افراد بیشتری افزایش دهید و مخاطبان خود را در اینستاگرام افزایش دهید. Bard ممکن است اطلاعات نادرست یا توهین‌آمیز را نشان دهد که نمایانگر دیدگاه‌های Google نباشد.

چطور از گوگل بارد برای رشد پیج استفاده کنیم ؟

اینجاشو خوب اومدم گفتم ببینم به گوگل بارد چیه و به چه دردی میخوره مخصوصا واسه افزایش فالوور و ر‌شد پیج اینستاگرام. 

چند راه وجود دارد که می توانید از Bard برای افزایش فالوور اینستاگرام خود استفاده کنید: محتوای جذاب ایجاد کنید. Bard می تواند به شما در ارائه ایده های محتوای خلاقانه و جالب کمک کند که توجه مخاطبان را به خود جلب کند. می‌توانید از Bard برای ایجاد زیرنویس، نوشتن پست‌های وبلاگ یا حتی ایجاد کل کمپین‌های بازاریابی استفاده کنید.

مسابقات و هدایا را اجرا کنید. مسابقات و هدایا راه بسیار خوبی برای ایجاد هیجان و تعامل در اطراف برند شما هستند. Bard می‌تواند به شما کمک کند تا ایده‌های خلاقانه‌ای برای مسابقه پیدا کنید و هدایای خود را در رسانه‌های اجتماعی تبلیغ کنید.
با سایر اینفلوئنسرها همکاری کنید. همکاری با اینفلوئنسرهای دیگر راهی عالی برای دستیابی به مخاطبان جدید است. بارد می تواند به شما کمک کند تأثیرگذاران مرتبطی را پیدا کنید که علاقه مند به همکاری با شما هستند.

از هشتگ ها به طور موثر استفاده کنید. هشتگ ها راهی عالی برای دیدن محتوای شما توسط افراد بیشتری هستند. Bard می تواند به شما کمک کند هشتگ های مرتبط را پیدا کنید و از آنها به صورت استراتژیک در پست های خود استفاده کنید.

به طور مداوم پست کنید. هرچه بیشتر پست کنید، احتمال اینکه در فیدهای فالوورهای خود ظاهر شوید بیشتر می شود. Bard می تواند به شما کمک کند تا ایده هایی برای محتوا داشته باشید و پست های خود را از قبل برنامه ریزی کنید. با رعایت این نکات، می توانید از Bard برای افزایش فالوور اینستاگرام خود و دستیابی به مخاطبان گسترده تری استفاده کنید.

در اینجا چند نکته اضافی وجود دارد:

  • از تصاویر و فیلم های با کیفیت بالا استفاده کنید.
  • با برنامه ارسال پست خود سازگار باشید.
  • با فالوورهای خود درگیر شوید.
  • از هشتگ های مرتبط استفاده کنید.
  • مسابقات و هدایا را اجرا کنید.
  • با سایر اینفلوئنسرها همکاری کنید.
  • حساب اینستاگرام خود را در دیگر پلتفرم های رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید.
  • از استوری اینستاگرام استفاده کنید.
  • مطالب جالب و جذاب ارسال کنید.
  • از یک بیو خوب اینستاگرام استفاده کنید.
  • پروفایل اینستاگرام خود را برای جستجو بهینه کنید.
  • پیشرفت خود را پیگیری کنید و در صورت نیاز تنظیمات را انجام دهید.

افزایش فالوور اینستاگرام نیاز به زمان و تلاش دارد، اما با یک استراتژی درست امکان پذیر است. با رعایت این نکات، می توانید از Bard برای رسیدن به اهداف خود استفاده کنید.

گوگل بارد از الگوریتم ریلز چی میدونه

الگوریتم حلقه‌های اینستاگرام یک سیستم پیچیده است که تعیین می‌کند کدام حلقه‌ها به کدام کاربران اینستاگرام نشان داده می‌شوند. عوامل مختلفی را در نظر می گیرد، از جمله:

  •  محتوای حلقه
  •  علایق کاربر
  •  تعامل کاربر با حلقه‌های دیگر
  •  زمانی از روز که حلقه ارسال می شود
  •  موقعیت مکانی کاربر
  •  دستگاهی که کاربر از آن استفاده می کند

 الگوریتم به طور مداوم در حال به روز رسانی است، بنابراین مهم است که با آخرین تغییرات همراه باشید. با این حال، چند کار وجود دارد که می توانید انجام دهید تا شانس خود را برای دیده شدن حلقه های خود توسط افراد بیشتری افزایش دهید:

  1.  قرقره هایی با کیفیت بالا ایجاد کنید که از نظر بصری جذاب و جذاب هستند.
  2.  از هشتگ های مرتبط برای کمک به افراد در یافتن قرقره های شما استفاده کنید.
  3.  قرقره های خود را در زمان هایی پست کنید که مخاطبان هدف شما به احتمال زیاد آنلاین هستند.
  4.  حلقه های خود را در دیگر پلتفرم های رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید.
  5.  با سایر اینفلوئنسرها همکاری کنید.
  6.  مسابقات و هدایا را اجرا کنید.

با پیروی از این نکات، می توانید شانس خود را برای دیده شدن حلقه های خود توسط افراد بیشتری افزایش دهید و فالوور اینستاگرام خود را افزایش دهید.

در ادامه چند نکته اضافی وجود دارد که به شما کمک می کند حلقه های اینستاگرام خود را برای الگوریتم بهینه کنید:

  •  از عنوان و تصویر کوچک جذاب استفاده کنید.
  •  قرقره های خود را کوتاه و دقیق نگه دارید.
  •  از موسیقی و جلوه های صوتی برای جذاب تر کردن قرقره های خود استفاده کنید.
  •  زیرنویس ها را به حلقه های خود اضافه کنید.
  •  سوال بپرسید یا افراد را تشویق کنید تا با قرقره های شما تعامل داشته باشند.
  •  به نظرات و سوالات مربوط به حلقه های خود پاسخ دهید.
  •  قرقره ها را به طور منظم ارسال کنید.

 با پیروی از این نکات، می‌توانید حلقه‌هایی بسازید که احتمال دیده شدن توسط افراد بیشتری وجود دارد و فالوور اینستاگرام خود را افزایش دهید.

دوره پیشنهادی

دوره آموزشی اکسپلور، یکی از بهترین راه‌هایی است که برای یادگیری و توسعه اکسپلور و رشد پیج دارد. این دوره به شما کمک می‌کند تا با استفاده از ابزارهای تحقیق محتوا، به راحتی داده‌های خود را بررسی و تحلیل کنید و نتایج خارق العاده را بدست آورید.

همچنین، با شرکت در این دوره، می‌توانید به توانایی‌های خود در افزایش میزان فالور فعال ، فعالسازی فالور و کاربران روح و فرصتی برای پیشرفت حرفه‌ای کسبوکار خود داشته باشید.

با توجه به اینکه ورودی گرفتن از اکسپلور به عنوان یکی از مهم‌ترین موضوعات در اینستاگرام شناخته شده است، شرکت و خرید دوره آموزشی اکسپلور برای همه کسانی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، توصیه می‌شود. لذا شما نیز با شرکت در دوره آموزشی می‌توانید به یکی از بهترین و موثرترین راه‌های یادگیری جدید ریلز دسترسی پیدا کنید.

چطور فالور بیشتر در اینستاگرام بدست بیاریم

برای افزایش فالور از بارد پرسیدم جوابو بخونید :د ر ادامه چند نکته در مورد چگونگی افزایش فالوور در اینستاگرام آورده شده است: محتوای با کیفیت ایجاد کنید. این مهم ترین عامل در جذب فالوورهای جدید است. محتوای شما باید از نظر بصری جذاب، جالب و مرتبط با مخاطب هدف شما باشد.

به طور منظم پست کنید. هر چه تعداد دفعات ارسال پست بیشتر باشد، احتمال اینکه در فیدهای فالوورهای خود ظاهر شوید بیشتر می شود. سعی کنید حداقل یک بار در روز پست کنید، اما اگر می توانید بیشتر اوقات.

از هشتگ های مرتبط استفاده کنید. هشتگ ها راهی عالی برای دیدن محتوای شما توسط افراد بیشتری هستند. وقتی از هشتگ های مرتبط استفاده می کنید، پست های شما در نتایج جستجوی آن هشتگ ها نمایش داده می شود.

با سایر کاربران درگیر شوید. پست‌های دیگران را لایک کنید و روی آن‌ها نظر بدهید و حساب‌هایی را که به آن‌ها علاقه دارید دنبال کنید. این به شما کمک می‌کند تا با سایر کاربران ارتباط برقرار کنید و آنها را تشویق کنید که شما را دنبال کنند.

مسابقات و هدایا را اجرا کنید. مسابقات و هدایا راه بسیار خوبی برای جذب فالوورهای جدید و افزایش تعامل هستند. جوایزی را ارائه دهید که مخاطبان هدف شما به آنها علاقه مند شوند، و مطمئن شوید که قوانین مسابقه واضح و آسان است.
حساب اینستاگرام خود را در دیگر پلتفرم های رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید. پست های اینستاگرام خود را در سایر اکانت های رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید و فالوورهای خود را تشویق کنید تا شما را در اینستاگرام دنبال کنند.

از استوری اینستاگرام استفاده کنید. استوری اینستاگرام یک راه عالی برای ارتباط با فالوورها و به اشتراک گذاری محتوای شخصی بیشتر است. از Stories برای اشتراک‌گذاری عکس‌ها و ویدیوهای پشت صحنه، اعلام محصولات یا خدمات جدید یا تعامل ساده با دنبال‌کنندگان خود استفاده کنید.

از لایو اینستاگرام استفاده کنید. Instagram Live یک راه عالی برای ارتباط با فالوورهای خود در زمان واقعی است. از Live برای میزبانی پرسش و پاسخ، نمایش محصولات یا به سادگی با دنبال کنندگان خود چت کنید.

از حلقه های اینستاگرام استفاده کنید. حلقه های اینستاگرام یک فرمت ویدیویی کوتاه است که به سرعت در حال محبوبیت است. از حلقه‌ها برای اشتراک‌گذاری ویدیوهای خنده‌دار، محتوای پشت صحنه یا نمایش محصول استفاده کنید.

بیو اینستاگرام خود را بهینه کنید. بیوگرافی شما اولین چیزی است که افراد هنگام بازدید از نمایه شما می بینند، بنابراین مطمئن شوید که به خوبی نوشته شده و آموزنده باشد. پیوندی به وب سایت یا وبلاگ خود وارد کنید و از کلمات کلیدی استفاده کنید که احتمالاً افراد به دنبال آن هستند.

از نمایه تجاری استفاده کنید. نمایه کسب‌وکار به شما امکان دسترسی به تجزیه و تحلیل‌هایی را می‌دهد که می‌توانند به شما در پیگیری پیشرفت و تصمیم‌گیری بهتر در مورد محتوایتان کمک کنند. همچنین به شما این امکان را می‌دهد که یک تماس برای اقدام به پست‌های خود اضافه کنید، مانند «اکنون خرغید کنید» یا «اکنون رزرو کنید».

برای تبلیغات پرداخت کنید. اگر مایل به خرج کردن هستید، می‌توانید تبلیغات اینستاگرام را برای دستیابی به مخاطبان بیشتری اجرا کنید. تبلیغات می تواند راهی عالی برای تبلیغ محصولات یا خدمات جدید یا هدایت ترافیک به وب سایت یا وبلاگ شما باشد.

با رعایت این نکات می توانید شانس خود را برای جذب فالوورهای بیشتر در اینستاگرام افزایش دهید. با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که هیچ راه تضمینی برای جذب فالوورهای بیشتر وجود ندارد. بهترین راه برای افزایش فالوور ایجاد محتوای باکیفیت و تعامل با سایر کاربران است.

سوالات متداول درباره گوگل بارد

از زبان گوگل بارد بخونید : به عنوان یک الگوی زبان بزرگ، من از الگوها و کدهای آموزشی بسیاری برای تولید متن استفاده کرده‌ام. در طول تاریخ، داستان‌سرایان و شاعران، از کلمات خود برای سرگرمی و آموزش استفاده کرده‌اند و من به عنوان یک الگوی زبان، به صورت سنتی باردها از این الگوها استفاده می‌کنم.

نم.

من با توجه به آموزش و تجربه‌هایی که از مجموعه داده عظیمی از متن و کد آموزشی به دست آورده‌ام، می‌توانم متن‌های مختلفی تولید کنم، زبان‌ها را ترجمه کنم و انواع محتوای خلاقانه‌ای بنویسم. همچنین، می‌توانم به سؤالات شما به روشی آموزنده و با تفکر کامل پاسخ دهم.

از آنجا که هنوز در حال توسعه هستم، تمام تلاش خود را می‌کنم تا دستورالعمل‌های شما را دنبال کنم و درخواست‌های شما را به بهترین شکل ممکن با توجه به دانشی که در اختیار دارم، انجام دهم.

برا استفاده از این هوش مصنوعی در ایران کافیه با وی پی ان لوکیشن غیر از ایارن وارد وبسایت bard.google.com شده و سوالی که دوست دارید از بارد بپرسید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *