آنالیز پیج اینستاگرام

تصویر شاخص

آموزش آنالیز پیج اینستاگرام :

 از رشد و بازدهی صفحه اینستاگرام خودت راضی نیستی ؟ خیلی از صاحبان کسب و کار با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند. اما راه حل قطعا وجود دارد!آنالیز حرفه ای پیج اینستاگرام توسط مستر ریبوار مسلط به بازاریابی محتوایی و  سابقه آنالیز ویدئو های رکورد شده 5000 هزار مورد و بالای 10 هزار مورد بدون رکورد ویدئویی.

ایشانسابقه 5 سال حضور حرفه ای در آموزش اینستاگرام مارکتینگ می تواند به شما کمک کند تاضعف ها و فرصت های بهبود پیج خود را شناسایی نموده و با اجرای راهکارهای اصولی، مخاطبان بیشتری را جذب کنید. با سرویس آنالیز تخصصی اینستاگرام ما، گزارشی از وضعیت فعلی پیج و راهکارهای افزایش فالوور، لایک و کامنت دریافت خواهید کرد. هم اکنون با ثبت سفارش، از فرصت ویژه با تخفیف بهره مند شوید!

به عنوان یک مدرس و مشاور کسب و کار مخصوصا در بستر اینستاگرام آنالیز کردن این شبکه های اجتماعی یکی از مهمترین مطالبی میدونم که هر فردی مخصوصاً صاحبین کار و ادمین پیج باید راجع بهش دانش کافی رو داشته باشد.

هرچند سایت های آنلاین مختلفی برای آنالیز کردن پیج های اینستاگرامی وجود دارند اما ترجیحا استفاده کردن از ابزار اینسایت در اینستاگرام با توجه به مطالبی که از قبل وارد شده و محتوا هایی که بازخورد خوبی را داشته اند کمک حال همه صاحبین کسب و کار اینستاگرامی خواهد بود.

مطالبی که در این مقاله آموزشی خواهید خواند :

چرا باید پیج اینستاگرام را آنالیز کنیم؟
استفاده از حالت بیزینس و یا کریتور برای دریافت آمار اینسایت
راهنمای تحلیل و آنالیز اینستاگرام با ابزار اینسایت Insight 
معرفی چند ابزار تحلیل و آنالیز رایگان اینستاگرام

برای انجام آنالیز اینستاگرام از طریق ابزار موجود در پیج هایی که به صورت کریتور یا بیزینسی هستند به سادگی می توانید به آمار های مختلفی دست پیدا کنید و خودتان آنالیز ساده روی پیج تان داشته باشید.

البته بررسی کردن پیج های کسب و کار رقیب و همکاران به شدت توصیه میشه میتونه برای آنالیز کردن بهتر و حرفه‌ای به شما کمک کند.

در ادامه این آموزش اینستاگرام در سایت مستر بار همراه من باشید تا نحوه آنالیز کردن با ابزار اینسایت اینستاگرام و سایت های خوبی که برای آنالیز کردن پیج مناسب هستند را به شما معرفی کنم. 

نمایش ویدیو درباره آنالیز اینستاگرام

چرا آموزش آنالیز پیج اینستاگرام ؟

 

یکی از بیشترین سوالاتی که در طی این چند سال در فضای مجازی مخصوصاً در بخش اینستاگرام مارکتینگ از من پرسیده شده اینکه چطور بتونم رشد مناسب رو توی پیجم داشته باشم برای رسیدن به جواب این سوال کافیه آنالیز گر حرفه ای در پیج خودتون باشید. و برای آنالیز کردن پیج کافی راجع به بخش آماری در اینستاگرام دانش کافی را داشته باشید و به بخش های مرتبط با آن آشنا شوید. 

اگر در رابطه با این موضوع مثالی برای من بیاورد با توجه به تجربه من با کار کردن با پیج های فروشگاهی برای این که بتوانید ترافیک بهتری را وارد پیج دان نمایید و از این ترافیک درگیر کردن مخاطب ها و تبدیل کردن آنها به مشتریان وفادار را داشته باشید و وسط فروش مناسبی را تجربه کنید کافی از بخش آماری موجود در پیج عملکرد پست های قدیمی خود را بررسی کنید.

و یا عملکردتان در بخش آمار ویدئویی ریز ها و استوری ها با انجام این کار به راحتی می تونید بازخورد مخاطبان را نسبت به وی محتوا هایی که گذاشتید پیدا کنید. نمونه آنالیز ویدئویی روی پیج یکی از کاربران رو از ویدیو پایین ببینید برای اینکه شما هم آنالیز حرفه ای از مستر ریبوار دریافت کنید کافیه از طریق پک مشاوره اینستاگرام همراه با مشاوره آنلاین را سفارش دهید.

همانطور که از تصویر هم مشاهده می‌کنیم یکی از پیج هایی که از روز اول باهاشون کار کردم پیج کسبوکار آنلاین و حضوری مانتو سنتر جهت تهیه مانتو با تنوع بالا و انواع مانتوی زنانه ایرانی و همچنین مدیریت و سئو وبسایت در خدمتشون بودم در طی 2 سال اخیر با مدیریت جناب آقای اقبال نیکروا محتوایی که تولید شده و به تبع روزهای اول با محتوایی که در روزهای جاری داره ارسال میشه و مخاطبان مشاهده می کنند کاملا متفاوت است.

باید بخوریم که ازش گرفته شده نسبت به عملکرد های قبلی بهتر شده است. یکی از مهمترین بخش هایی که توی اینستاگرام باید رعایت کنید کیفیت تولید محتوا به صورت عکس و ویدیو هستش هرچقدر دقت بیشتری تو این بحث داشته باشید کیفیت محصولات شما را به معرض دید مخاطبان قرار داده می‌شود.

هرچقدر کیفیت کار شما در نمایش محصولات و محتواهای آموزشی شما جلوی این مخاطب قرار گرفته شود به قولی ویترین سازی خوبی را انجام بدید درگیری مخاطب ها توی پستها و استوری ها به شدت افزایش پیدا می‌کند به تصویری که در پایین مشاهده می کنید میزان درگیری مخاطبین و همراهان این پیج را مشاهده میکنید درگیری مخاطبان هر چقدر بهتر به همان اندازه میزان تبدیل کردن این افراد در دایره بالاتر خواهد رفت.

بنابراین یکی از مهمترین بخش های آموزش آنالیز پیج اینستاگرام هر کسبوکاری کیفیت محتواهای تولید شده است . اولین موضوعی که به شما کمک میکنه محتواهای با کیفیت هایی رو تولید کنید نحوه عکس گرفتن شما و نشان دادن کالا یا خدمات تان است. البته بررسی عملکرد پیج های همکاران در موضوع کسب و کار شما و بازخوردی که از محتواهای برتر گرفتند به شما کمک میکند تا محتوای آتی عالی تری داشته باشید.

پیج مانتوسنتر

بله یک آموزش و متد موفق یعنی کسایی که اموزش رو میبینن بهترین نتایج رو هم کسب می کنن مگه نه بعد چند سال تحقیق و آنالیز ها یمکرری که حدودا 5 هزار مورد رکورد شده و بیش از 10 هزار مورد بدون رکورد شده رو دارم تونستم به طراحی چرخه ریلزنورد برسم.

چرخه ای از محتوا ها که میتونه بهترین نتایج رو از نظر جذب مخاطب بوجود بیاره و شما رو به انالیز گر حرفه ای پیجتون تبدیل کنه. دوستایی که در دوره آموزش ورود به اکسپلور ریبوار شرکت کردن رو از تصویر روبرو ببینید و شما هم برای نتایجه عالی واسه پیجتون اقدام مثبتی رو انجام بدین.

نرم افزار آنالیز اینستاگرام رایگان

 

ابزارهای رایگانی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید البته بصورت آنلاین و بسادگی هر چه تمام :

اینسایت اینستاگرام Instagram Insights :

این یک ابزار تجزیه و تحلیل رایگان است که توسط اینستاگرام برای حساب های تجاری ارائه شده است. اطلاعاتی در مورد جمعیت شناسی فالوورها، معیارهای تعامل و عملکرد محتوا ارائه می دهد.

Sprout Social:

  • یک نرم افزار جامع برای مدیریت و تحلیل صفحه اینستاگرام شما که به شما امکان انتشار مطالب برنامه‌ریزی شده، پاسخگویی به نظرات و ارزیابی عملکرد صفحه را می‌دهد.
  • با استفاده از Sprout Social، می‌توانید گزارش‌های جامعی از معیارهای مختلف مانند تعداد پست‌ها، رشد فالوئرها و درصد درگیری را دریافت کنید.
  • قابلیت پشتیبانی از تیم‌های چندکاره و همکاری بر روی محتوا را دارد تا بهبود هماهنگی در مدیریت صفحه شما را فراهم کند.

Iconosquare:

  • یک پلتفرم تحلیلی برای صفحه اینستاگرام که به شما ارقام و آمار دقیق در مورد عملکرد صفحه خود را نشان می‌دهد.
  • با استفاده از Iconosquare، می‌توانید نمودارها، گزارش‌ها و تحلیل‌های تفصیلی در مورد فالوئرها، نظرات، تعاملات و هشتگ‌ها را بدست آورید.
  • همچنین این نرم افزار قابلیت پیشنهاداتی برای بهبود فعالیت‌های شما را دارد و به شما کمک می‌کند راهبردهای بهتری برای رشد و مدیریت صفحه خود بیابید.

Hootsuite Insights – Hootsuite

یک ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام رایگان ارائه می دهد که شامل داده های مربوط به رشد فالوور، عملکرد محتوا و معیارهای تعامل است.

Squarelovin 

ابزارهای تجزیه و تحلیل رایگان را ارائه می دهد که به کاربران امکان می دهد جمعیت شناسی فالوورها، معیارهای تعامل و عملکرد محتوا را ردیابی کنند.

Iconosquare

یک آزمایش رایگان از ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام خود ارائه می دهد که شامل داده های مربوط به معیارهای تعامل، جمعیت شناسی مخاطب و عملکرد محتوا است.

Socialbakers

یک ابزار تجزیه و تحلیل رایگان اینستاگرام را ارائه می دهد که شامل داده های جمعیت شناسی فالوورها، معیارهای تعامل و عملکرد محتوا است.

Union Metrics

یک ابزار تجزیه و تحلیل رایگان اینستاگرام ارائه می دهد که به کاربران امکان می دهد معیارهای تعامل، رشد فالوور و عملکرد محتوا را دنبال کنند.

Sprout Social

یک ابزار رایگان تجزیه و تحلیل اینستاگرام را ارائه می دهد که شامل داده های جمعیتی فالوورها، معیارهای تعامل و عملکرد محتوا است.

Keyhole

یک ابزار رایگان تجزیه و تحلیل اینستاگرام را ارائه می دهد که شامل داده های مربوط به معیارهای تعامل، جمعیت شناسی فالوورها و عملکرد محتوا است.

Simply Measured

یک آزمایش رایگان از ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام خود را ارائه می دهد که شامل داده های جمعیتی فالوورها، معیارهای تعامل و عملکرد محتوا است.

Later

 یک ابزار تجزیه و تحلیل رایگان اینستاگرام را ارائه می دهد که شامل داده های مربوط به معیارهای تعامل، رشد فالوور و عملکرد محتوا است.

 

برای اینکه تحلیل بهتری از وضعیت پیج کسبو کار اینستاگرامی خودتون داشته باشید بهتون پیشنهاد میکنیم یک تحلیل دقیق و حرفه ای را تجربه کنید. کاری که در طی چند سال بالغ بر 5 هزار پیج انجام شده و نتایج عالی بودن.

بله یک مشاوره اینستاگرام دقیق برای بررسی و آنالیز پیج اینستاگرام شما توسط ریبوار. برای دریافت و شروع این مشاوره می توانید واردروی عکس پایین وارد برگه سفارش شوید و با ایشان در ارتباط باشید.

پیج اینستاگرام بیزینس یا کریتور

 

برای دسترسی پیدا کردن به آمار اینسایت و تحلیل و آنالیز کردن پیج کافیه که از دو حالت بالا رو برای پیج کسب و کار خود انتخاب کنید. هرچند تفاوتهای ریزی بین اکانت های بیزینسی و اکانت کریتور وجود دارد که در مقاله مرتبط راجع بهش صحبت خواهم کرد.

اما به طور کلی اگر صاحب کسب و کار رسمی هستید استفاده کردن از حالت بیزینسی پیشنهاد می شود. البته اگر صاحب یک پیج برای تولید محتوا به صورت عمومی هستید و به صورت رسمی در نیامده استفاده کردن از حالت کریتور بیشتر پیشنهاد می‌شود. 

مزایای مختلفی برای تبدیل کردن یک حساب کاربری در اینستاگرام به حالت کوی تو وجود دارد از جمله می‌توان به راه های ارتباطی بهتر از طریق دایرکت با مخاطبین اشاره کرد.

 دسته بندی کردن مخاطب هایی که در حال ارتباط با آنها هستید و مشخص کردن این افراد توی حالت کریتور یکی از مزایای فوق العاده آن است. دسترسی به آمار فوق العاده راجع به عملکرد محتواهای قبلی به صورت نموداری و به صورت اعداد از مزیت های فوق العاده دیگه creator page هست.

یکی دیگه از پیجهای کسبوکار که کوچینگ انلاین پیج و مدیریت و سئو سایت ایشون رو به عهده دارم جزیره فیروزی با عرضه انواع شومیز مجلسی ترکیه با مدیریت جناب آقای محمد فیروزی با سابقه حضور 13 سال در فروش انواع لباس زنانه ترک و ایرانی در تصویر پایین می‌بینید.

 
پیج کریتور جزیره فیروزی

مطلب پیشنهادی

شبکه اجتماعی تریدز اینستاگرام که در کمتر از یک هفته صد میلیون کاربر رو به خودش دید و در حال فعالیت هستند در ادامه این مطلب باهاش بیشت رآشنا خواهید شد. چجوری تو این شبکه اجتماعی ثبت نام کنید و نحوه فعالیت در تریدز چطور است رو در ادامه مطلب .

اینسایت اینستاگرام instagram insight

یکی از ملزومه های آموزش آنالیز پیج اینستاگرام پیجی با حالت بیزنسی یا کریتو است. هنگامی که پیج خود را به حالت پروفشنال یا بصورت  business و یا creator در می آورید شما می توانید به آمار های متعددی راجع به محتوا های منتشر شده پیج  مثل پستها ، ویدئوها ، ریل ها ، استوری ها و لایو ها را داشته باشید. در ابتدای ورود با فشار دادن کادر پروفشنال داشبورد با نمودار مواجه می شوید که نشان دهنده تعداد افرادی هستند که در طی ۳۰ روز اخیراستفاده وارد پیج شما شدند.

البته به صورت تفکیک شده نشان می دهد تعداد افرادی که فالوور شما هستند یا جز فالوورهای شما به حساب نمی آیند. رنگ آبی پررنگ نشان دهنده تعداد افرادی هستند که به پیج شما دسترسی پیدا کردند اما فالور شما نیستند و رنگ آبی کمرنگ تمامی افرادی که جزو مخاطبین شما هستند را نشان می‌دهد.

 
آموزش آنالیز پیج اینستاگرام با اینسایت

مطلب پیشنهادی

نمونه آنالیز پیج اینستاگرام با خوندن این مطلب متوجه می شوید بررسی کردن و آنالیز ساختاری پیج در شرایط مختلف مخصوصا مواقع بحرانی کمک بزرگی به حفظ کسبوکار شما خواهد کرد.

بعد از فشار دادن کلید see all یا روی نمودار انگشت گذاشتن وارد تصویر پایین می شوید. آماری که در ابتدای ورود به شما نمایش داده می شود به ترتیب تعداد افرادی که به پیج شما دسترسی پیدا کرده اند، تعداد اکانت هایی که با محتوای شما درگیر بودند و میزان فالوور های کلیه شما.

در کمی پایین تر از همین صفحه به صورت متنی محتواهای اخیری که منتشر کرده اید را نشان می‌دهد و در ادامه محتوا های انتشار پیدا کرده به صورت پست، ویدئو ، استوری، ریل و لایو را نشان می دهد.

اکانت ریچ account reach

به طور کلی بدون ذکر جزئیات این بخش می توانید مشاهده کنید چه تعداد افرادی توانسته اند به پیج کسب و کار شما دسترسی داشته اند. با بررسی کردن این بخش متوجه می شوید آیا پیج شما بر اساس محتوای که منتشر کرده اید ترافیکی را برای شما به وجود آورده است یا خیر. هرچقدر تعداد دسترسی افراد به پیج شما بالاتر باشد نشان دهنده ورود به پیج شما به بخش‌های متعدد اینستاگرام از جمله در اکسپلور هشتگ ها لوکیشن‌ها بخش سرچ بار و استوری های داخل پیج شما است.

 
اکانت ریچ instagram account reach

همانطور که از تصویر بالا مشاهده می کنید با ورود به این بخش آمار ۳۰ روز اخیر در تعداد افرادی که به محتوا های شما دسترسی داشتند را نشان می دهد. البته اگر مدت زمان بیشتری در پیش فعالیت داشته اید به دلخواه می توانید بازه زمانی آماری را از گوشه سمت راست و بالا انتخاب کرده و به تحلیل آن بپردازید.

کمی پایین تر در همین تصویر تعداد افرادی که از طریق شهرهای مختلف وارد پیج شما شده اند را به صورت کلی نمایش می دهد. همچنین رده سنی افرادی که از طریق محتوا های شما به پیجتان دسترسی پیدا کردند و جنسیت آن ها به تفکیک نمایش داده شده است.

کمی پایین تر در تصویر تعداد افراد فالوور های خودتان و تعداد افرادی که جزو فالوورهای شما به حساب نمی آیند و توانستند محتوای شما را مشاهده کنند را نشان می‌دهد. هرچقدر تعداد افرادی که از طریق محتوا های شما وارد پیج شما شده باشند در بخش نان فالوورز بیشتر باشد نشان‌ دهنده پویایی محتوا های شماست.

یعنی جدا افرادی که جز مخاطبین شما به حساب نمی آیند از طریق هشتگ ها اکسپلورر لوکیشن یا بخش سرچ بار بر اساس کلمات کلیدی توانسته‌اند به محتویات شما دسترسی پیدا کنند.

کانتنت ریچ content reach 

در ادامه مطلب مهم آموزش آنالیز پیج اینستاگرام این بخش از آمار اینسایت به صورت تفکیک شده میتوانید آماری افرادی که از طریق پست ها ریل ها ویدئوها استوری ها و یا لایو هایی که برگزار کردید وارد پیج شما شده اند را مشاهده کنید. البته به گفته خود اینستاگرام در بخش توضیحات که در تصویر مشاهده میکنید این آمار ها به صورت تخمینی Estimated metrics  محاسبه شدند و راجع به دسترسی افراد یونیک و منحصر به فردی هستش که وارد پیج شما شده اند. که به صورت مفصل در لینک بالا در صفحه ای از فیسبوک راجع به آن صحبت شده است که چطور این آمارها برآورد و تخمین زده می شوند. 

با مراجعه کردن به هر کدام از این بخش ها آمار مرتبط با بهترین عملکرد از پست ها استوری ها لایک ها و یا ریل های خودتان را مشاهده می‌کنید. این آمار بر اساس میزان لایک های دریافت شده از طرف مخاطبین به اشتراک گذاری محتوا با دیگران کامنت هایی که از طرف آنها دریافت کرده اید و میزان ذخیره شدن محتوای شما را نمایش می دهد.

کمی پایین تر در همین صفحه پست های برتر استوری های برتر ریل های برتر بر اساس میزان عملکردی که داشته اند را می توانید مشاهده کنید که برای مثال یکی از پست‌های اخیر خودم را در تصویر پایین برای شما گذاشتم. این محتوا راجع به خاموش کردن لوکیشن اینستاگرام است همانطور که از تصویر مشاهده می‌کنید میزان آماری که در بخش لایک like، شیر share، کامنت comment و ذخیره save این محتوا را می توانید ببینید.

اکانت ریچ instagram account reach

کمی پایین تر در همین صفحه پست ها ، استوری ها و ریل های برتر بر اساس میزان عملکردی که داشته اند را می توانید مشاهده کنید. برای مثال یکی از پست‌های اخیر خودم را در تصویر پایین برای شما گذاشتم. این محتوا راجع به خاموش کردن لوکیشن اینستاگرام است همانطور که از تصویر مشاهده می‌کنید میزان آماری که در بخش لایک like، شیر share، کامنت comment و ذخیره save این محتوا را می توانید ببینید.

اکانت انگیجمنت
کانتنت ریچ در اینستاگرام content reach

پروفایل اکتیویتی profile activity

در انتهای همین صفحه با بخش میزان فعالیت ها در پروفایل خودتان مواجه می شوید یعنی بازخورد مخاطبین بعد از دیدن محتوا های شما و به واسطه آن محتواها ورود پیدا کردن آن گخاطبین به پیج شما را نشان می‌دهد. یکی از بهترین معیار هایی که برای آنالیز اینستاگرام اهمیت دارد همین پروفایل اکتیویتی است که شامل چندین بخش مختلف است که در تصویر پایین می توانید ببینید.

این آمار شامل تعداد عملکرد افرادی هستند که وارد پروفایل شما شده اند و شامل این مورد می باشد :

1.پروفایل ویزیت بعد بواسطه دیدن یک محتوا.

2.ورود به لینک وبسایت در باییوگرافی.

3. ورود به بخش آدرس بار در حالت بیزنسی.

4. تعداد تماس‌هایی که از کلید call button دریافت می‌کنید.

5. تعداد تپ ها که روی کلید email button 

6. تعداد انگشت خور رو متن

با توجه به تعداد انگشت خوردن به قالی میزان تپ روی هر کدام از بخش های پروفایل شما متوجه می شوید افرادی که از طریق مختلف وارد پیج شما شده اند چه نوع واکنشی را نسبت به پیج اینستاگرام به شما داشتند. یکی از مهمترین معیارها برای این که متوجه بشیم پیج پرترافیک و عالی را دارید میزان مشاهده افراد یا همان پروفایل ویزیت است. هرچقدر این اعداد به صورت کلی در پروفایل اکتیویتی بالاتر باشد می‌توان گفت به نحوی ورود شما به بخش های مختلف اینستاگرام و ترافیک آوری از طرق مختلف مثل اکسپلور اینستاگرام بیشتر هم خواهد بود.

 
پروفایل اکتیویتی اینستاگرام

مطلب پیشنهادی

مطلب پیشنهادی : خاموش کردن لوکیشن اینستاگرام با خوندن این مطلب متوجه می شوید بستن دسترسی به لوکیشن در اینستاگرام آیا درست است یا نه ؟

کانتنت انگیجمنت content engagement

 

با بازگشت به صفحه قبلی می‌توانید آمار مرتبط با میزان درگیری افراد با محتوای خود را مشاهده کنید. یعنی تعداد افرادی که وارد پیج شما شده‌اند با محتوای شما در پست ها استوری ها ریلها لایو ها ویدیو های شما از طریق کامنت گذاری لایو گذاشتن به اشتراک گذاشتن محتوا ذخیره کردن محتواها میزان درگیری را ثبت کرده اند.

 و یا در بخش استوری ها با.ریپلای و شیر میزان درگیری افراد حاضر در پیج شما follower و افزاید غیر فالور non followers را نشان می‌دهد. هرچقدر مقدار اکانت و درگیری مخاطبین با پیج شما بیشتر باشد نشان دهنده چندین حالت است:

  • محتوای شما می‌تواند شانس ورود بیشتری به بخش‌های مهم اینستا مثل هشتگ ها و اکسپلور را داشته باشد.
  • محتوای شما برای مخاطب مفید بوده با آنها بر اساس فاکتورهای لایک،کامنت،شیر،ذخیره،ریپلای تعامل کرده اند.
  • محتوای تولید شده شما مورد نیاز مخاطب بوده.
  • تولید محتوا انجام شده دست به دست شده و توانسته طیف بیشتری از مخاطبین غیر از فالور هایتان را بسمت پیجتان بیاورد.
 
 

البته این آمار مثل تصاویر بالا می‌تواند آمار منفی بر حسب شرایط موجود هم باشد. این یکی از محتوا های تازه انتشار پیدا کرده در پیج خودم است که با توجه به شرایط فعلی دسترسی افراد چون به اینستاگرام در سطح پایین تری قرار گرفته و بنا بر محدودیت هایی که برای این اپلیکیشن قرار گرفته است تعداد درگیری ها را کمتر نشان می دهد. برای افزایش هر کدام از این آمار ها با توجه به شرایطی که اتفاق افتاده راهکار موجود است که انشالله در مقاله های جدید برای شما قرار داده خواهد شد.

کانتنت ریچ در اینستاگرام content reach

 
اکانت انگیجمنت

مطلب پیشنهادی

همیشه روش های ساده برای دور زدن مسیر های بلند رشد در اینستاگرام وجود دارد. قبل از اینکه به فکر استفاده از ابزار تحلیل و آنالیز رایگان اینستاگرامباشید باید آشنایی بهتری با انواع ترفند داشته باشید. 

در ادامه این مطلب با روشی ساده و با استفاده از روش خیلی ساده و 2 ترفند بازدید استوری روند بازدید های روزانه خودتون رو تغییر بدین.

2 روش ساده که به شما کمک میکند براحتی بازدیدهای روزانه خود را در استوری افزایش دهید. در ادامه مطلب همراه ما باشید و تجربیات خود را در بخش کامنت با ما به اشتراک بذارید.

سایت آنالیز پیج اینستاگرام

وبسایت های متعددی برای آنالیز کردن و تحلیل آماری محتواهای تولید شده اینستاگرام وجود دارند. از جمله برترین سایت های موجود برای تحلیل و بررسی آمار و داده های پیج شما را در این مطلب قرار دادیم. دسترسی به این سایت ها و استفاده کردن از امکانات آن به صورت رایگان بوده و برخی از سایت ها برای استفاده کردن از آنها نیاز پرداخت هزینه دارد. 

1. سایت HypeAuditorاستفاده کردن از امکانات موجود در این سایت ساده است برخی از امکانات به صورت رایگان برای شما قرار داده شده که با ورود به لینک می توانید از امکانات آن استفاده کنید. تعداد افراد زیادی از این ابزار به صورت آنلاین استفاده میکنند و آمارهای خوبی را از طریق آن می توانید در رابطه با نحوه عملکرد به پیج شما در اختیارتان قرار دهد. برای هر پیجی بر اساس عملکردی که داشته اند نمره داده و بر حسب همین نمره می توانید متوجه بشه که عمل کرده ایم پیج خوب بوده یا نه.

2.سایت analisaاستفاده کردن از امکانات این سایت بسیار ساده بوده هرچند بجز اینستاگرام ابزار تحلیل و بررسی شبکه های اجتماعی دیگر را هم می توانید از آن بهره ببرید. از جمله مزایای که این سایت برای آنالیز کردن یک پیج اینستاگرامی دارد میزان تعامل به وجود آمده را به صورت میانگین به شما نمایش می دهد. این آمار برای بررسی کردن پیج های اینفلوئنسر ها مخصوصا کسایی که قرار هست به آنها تبلیغ بدهید بسیار مناسب است. از دیگر مزیت هایی که این سایت دارد نمایش کلمات کلیدی بسیار استفاده شده در محتواهای شماست و همچنین میزان استفاده هشتگ های تکراری در محتواها که نقش کلیدی در ورود محتوا به هشتگها را دارند.

3. Pixlee : یک سایت آنالیز اینستاگرام دقیق ارائه دهنده امار که می تواند گزارش هفتگی را با تجزیه و تحلیل در اختیار شما قرار دهد که به شما کمک می کند تا میزان تعامل ایجاد شده در محتوای خود را مشاهده کنید و بر اساس آن برای تولید محتوای آینده استراتژی را تعیین کنید. می توانید از آمار های  این وب‌سایت آنالیز گر برای شناسایی صفحات پرمخاطب و نحوه تعامل آنها بررای شناسایی بهترین پیجها استفاده کنید.

این مقاله برای یادگیری هرچه بهتری شما عزیزان جهت آموزش آنالیز اینستاگرام بصورت حرفه ای و به زبانی ساده در بخش های مختلف و به تفکیک موضوع ادامه دارد لطفا با دوستاتون به اشتراک بذارید و نظرتون رو راجع به این موضوع بنویسید.

 

ابزارهای معرفی شده زیادی برای آنالیز اینستاگرام هستن اما ابزار تحلیل و آنالیز رایگان اینستاگرام بیشتر از 15 سایت در این مطلب قرا داده شده.

بطور ارگانیک و با نتیجه مثبت قطا اینسایت اینستاگرام هترین آمار رو به شما نشان می دهد. از جمله میزان کاربرهایی که به پیج شما سر زدن و متوجه می شوید مطالب شما مورد نیاز اونها بوده یا نه ؟

دیدگاهتان را با ما درمیان بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
امتیاز کلی : 0.0
پیشنهاد شده توسط : 0 کاربر
بر اساس 0 دیدگاه
0
0
0
0
0

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آنالیز پیج اینستاگرام”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مبلغ سرمایه گذاری

5.900.000 ریال

چک لیست آنالیز پیج اینستاگرام

  • بررسی میزان فالوور، لایک، کامنت و انگیجمنت پست‌ها
  • بررسی نرخ رشد فالوور و انگیجمنت در طول زمان
  • تحلیل جنسیت، سن، مکان و زمان فعالیت فالوورها
  • بررسی میزان کلیک و ترافیک ورودی از پیج
  • تحلیل هشتگ‌های مورد استفاده و میزان درگیری با آنها
  • بررسی انواع و فرمت محتوای منتشر شده توسط پیج
  • مقایسه با رقبا از نظر محتوا و انگیجمنت
  • شناسایی نقاط قوت و ضعف و فرصت‌های بهبود
  • بررسی فعالیت در استوری‌ها: تعداد، محتوا و تعامل استوری‌ها
  • بررسی فعالیت در بخش کامنت‌ها: پاسخگویی به کامنت‌ها، سرعت پاسخگویی، لحن پاسخ‌ها
  • بررسی استراتژی محتوایی: انسجام محتوا با اهداف، تنوع و کیفیت محتوا
  • بررسی بازاریابی محتوایی: تبدیل محتوا به فروش، ترغیب به خرید و اقدام

 

تعداد
امتیازی ثبت نشده است
مبلغ سرمایه گذاری

5.900.000 ریال

تعداد